וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו חג'ג': "כלכלית זה אפשרי שדמארי יישאר"

האיש החזק בהפועל ת"א עדיין מחכה להצעות מאירופה, אבל אם הן לא תגענה, ייתכן ששכרו של החלוץ ישודרג והוא ימשיך

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל תל אביב, עומר דמארי, עשוי להישאר עונה נוספת בקבוצה אם לא תגיע לגביו הצעה רצינית מאירופה. לאחר מסע לחצים מצדו של המנהל המקצועי של האדומים, איל ברקוביץ', על הנהלת הקבוצה, נראה כי האפשרות לפיה דמארי יישאר ממשית. אם רק לפני כחודש האופציה הזו כלל לא הייתה קיימת, בשל בעיות כלכליות, היום (שני) טענו בהפועל תל אביב דברים אחרים ואמרו כי מבחינה כלכלית ישנה אפשרות להשאיר את החלוץ בקבוצה.

עידו חג'ג', האיש החזק בהפועל תל אביב, שוהה בברזיל ואישר כי האפשרות להשארת החלוץ אכן קיימת, אולם במקביל אמר כי הוא ועמוס לוזון ממתינים להצעות רציניות על דמארי מכיוון אירופה. חג'ג' אמר: "כלכלית, זה אפשרי שדמארי יישאר בקבוצה בעונה הבאה". אם לא תגיע הצעה משמעותית הרי שדמארי, שמסרב לעבור למכבי תל אביב, עשוי לקבל שדרוג בשכרו ולהישאר באדום.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שיחה עם ברקוביץ'. דמארי/אדריאן הרבשטיין

ברקוביץ' שוחח עם דמארי היום לאחר אימון הקבוצה והמועדון הוציא הודעה לתקשורת בנושא: "במהלך השיחה הביע השחקן את רצונו להמשיך ולשחק בארץ רק בהפועל תל אביב. ברקוביץ' סיכם עם השחקן כי יפעל ביחד עם הנהלת הקבוצה על מנת לממן את התוספת במשכורתו של השחקן".

שחקן הכח עמידר רמת גן, מייקל טוקורה, מועמד לחזק את האדומים בעונה הבאה. האדומים נמצאים במגעים עם סוכנו דודו דהאן ועדיין לא הגיעו לסיכום על הצטרפותו. ברקוביץ' מתנה זאת במבחנים של הקשר הניגרי, שאם ירשים, יוחתם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully