וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט: צוברי שמיני, משיח 11

30.6.2014 / 16:15

החלה התחרות בטורקיה עם שלושה שיוטים. צוברי סיים עם מקומות 8, 8 ו-2. משיח עם 12, 2 ו-5. מעיין דוידוביץ' במקום השישי

השייט הישראלי שחר צוברי. איגוד השייט,
מאבק מעניין. צוברי/איגוד השייט

אליפות אירופה בשייט מדגם RSX יצאה היום (שני) לדרך בטורקיה בהשתתפות שלושת הגולשים הבכירים, שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ'. בקרב הגברים מסתמן מאבק מעניין מאוד בין צוברי למשיח כאשר אחרי שלושה שיוטים צוברי מדורג שמיני ואילו יריבו במקום ה-11.

צוברי פתח את השיוט הראשון עם המקום השמיני, את השני הוא סיים גם כן שמיני ובשלישי הוא הגיע שני, מה שמעמיד אותו עם 18 נקודות שליליות. לעומתו, משיח פתח במקום ה-12 את השיוט הראשון, לאחר מכן סיים שני ובשיוט השלישי הוא הגיע חמישי מה שהציב אותו עם 19 נקודות שליליות. הגולש הצעיר אמיר גלילי מדורג במקום ה-53.

מי שמוביל את התחרות אחרי היום הראשון הוא פיוטר מיז'קה הפולני שסיים עם מקבץ מרשים של 1, 2 ו-3. בן ארצו פרמיסלב מיארצ'ינסקי נמצא במקום השני עם שבע נקודות שליליות, ארבע יותר מהפסגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכולה להיות מרוצה מהיום הראשון. מעיין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורות חיוביות הגיעו גם מהאליפות לנשים שם מעיין דוידוביץ' נמצאת בעמדה טובה כשאחרי שלושה שיוטים היא מדורגת במקום השישי הכללי עם 26 נקודות שליליות. את היום פתחה הגולשת הישראלית עם המקום השמיני, לאחר מכן בשיוט השני היא סיימה שישית ובשיוט הנועל של היום היא סיימה 12. מרחקה מהפודיום, נכון לעכשיו, עומד על תשע נקודות.

נוגה גלר מדורגת במקום ה-39 הכללי והיא שישית בקטגוריית הגיל עד 21. עדי כהן יפה 42 בכללי ותשיעית בקטגוריית הגיל עד 21 לאחר יום השיוטים הראשון.

באליפות העולם לנוער במפרשיות 470 הנערכת בצ'רביה שבאיטליה, השייטות צוף זמט וסער תמיר משדות ים מדורגות במקום השלישי הכללי לאחר שסיימו במקומות 6, 4 ו-4. יהל וולך וסתיו ברוקמן, גם הן משדות ים, מדורגות במקום הרביעי הכללי אחרי שסיימו את השיוטים שנערכו היום במקומות 10, 3 ו-5. נויה ברעם ורימון שושן מדורגות במקום השביעי הכללי. עד לסיום התחרות נותרו שלושה שיוטים ומיד לאחר מכן ייערך שיוט המדליות.

שחר טיבי מהמרכז הימי אילת, המתחרה באליפות אירופה לנוער, סיימה את שלושת השיוטים הראשונים בתחרות במקום הראשון והיא מובילה את האליפות עם פתיחה יוצאת מהכלל. הדר הלר בת ה-18, שמתחרה בקטגוריית הנוער, סיימה את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 13, 15 ו-14 ומדורגת 14 בכללי. זוהר בן חיון סיימה במקומות 15, 19 ו-19 ומדורגת 17 בכללי בקטגוריית הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully