וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: העברת מליקסון תיסגר בימים הקרובים

30.6.2014 / 23:19

לפי מקורבים לעסקה, הקשר השוהה בישראל, ייפגש עם ההנהלה. הקבוצה המריאה למחנה האימון, אלישע לוי: "תהיה קבוצה לא פחות חזקה מבעונה שעברה". זינו ממתין לשחרור לתון, מרקו קליגיורי ייבחן

צילום ועריכה: קובי אליהו

עסקת העברתו של מאור מליקסון להפועל באר שבע צפויה להיסגר במהלך הימים הקרובים, כך מעריכים הערב (שני) גורמים המקורבים לעסקה בבירת הנגב. כזכור, שלשום פרסמנו שמליקסון בדרכו לישראל, והשחקן, שנחת אתמול, אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה הבכירה שנשארה בארץ ואמורה להגיע בשלב מאוחר יותר למחנה הנאימון בפולין. מליקסון, שעלמועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, משוחרר בכל מקרה מוולנסיין השבוע לאחר שהקבוצה הכריזה על פשיטת רגל.

אחרי שצירפה ארבעה שחקני רכש (שלומי ארבייטמן, דור מלול, יואכים אסקלינג, רובי לבקוביץ') הפועל באר שבע המריאה לפנות בוקר (05:45) למחנה האימונים בפולין. עוד לפני ההמראה, חתם אמש בקבוצה הבלם השבדי-יהודי יואכים אסקלינג. המאמן אלישע לוי אמר לוואלה! ספורט: ""בשלב הזה אנחנו יוצאים עם בסיס מאוד רחב. אנחנו עדיין מצפים לשני שחקנים נוספים במרכז השדה. אנחנו מאוד מקווים שנבוא חזקים למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית. ברגע שיהיו עוד שני שחקנים, יהיה לנו סגל טוב. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה לא פחות - אם לא יותר חזקה מבעונה שעברה".

באר שבע הודיעה לקובי דג'אני ותומר סויסה כי הם לא ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים. ההחלטה הזאת מגיעה על רקע ההחלטה להיפרד מהשניים. במועדון סיפרו כי דג'אני, שמחזיק בחוזה המוערך בכ-140 אלף דולר לעונה הבאה קיבל את ההודעה בהפתעה. באר שבע הציעה את סויסה להפועל תל אביב ומנסים ליצור עסקת טרייד, במסגרתה יעבור רועי גורדנה למועדון. יש לציין כי אפשרות העברה של אחד השחקנים למועדון היריב, ללא עסקת טרייד, קיימת גם היא על הפרק. דג'אני מחפש קבוצה אבל מתקשה למצוא אחת שתממן את שכרו. בניגוד לשניים, החלוץ יוסף אבו לאבן כן ייצא למחנה ובמקביל ימשיכו המגעים לגבי שדרוג שכרו. בניגוד לסויסה ודג'אני, באר שבע לא תצטרך לחפש קבוצה אחרת לניקולס פלצ'וק ועידו אקסברד, שכזכור עזבו את המועדון לצמיתות.

באר שבע תנסה לסגור את העברת גורדנה או שחקן אחר במרכז השדה וכך תיסלל דרכו של לוטם זינו לשוויץ. כפי שפורסם אתמול, תנאי העברתו לתון השוויצרית כבר נסגרו (1.2 מיליון שקל), ולאחר החתמת קשר אחורי אחר לא מן הנמנע שימריא ישירות מהמחנה לשוויץ. קובי מויאל וניקולה מיטרוביץ' הם המועמדים המובילים לעמדת הקשר האחורי. אתמול נמשכו המגעים עם מויאל ונרשמו פערים בין הצדדים. רק אם הוא לא יחתום בימים הקרובים, באר שבע תנסה למצות את המגעים עם מיטרוביץ'. במועדון ימשיכו לנהל עוד היום משא ומתן עם נציגו גלעד קצב.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קיבל את ההודעה בהפתעה. קובי דג'אני/ברני ארדוב

במועדון החליטו להנחית למבחנים במחנה את הקשר הגרמני מרקו קליגיורי. השחקן בן ה-30 שיחק בעונה החולפת בבראונשווייג מהבונדסליגה ולפני כן לבש את מדי מיינץ, גרויתר פורת, דואיסבורג ושטוטגרט. במועדון אישרו כי הקשר צפוי לנחות כבר מחר במחנה.

המחנה ייערך בעיירה הסמוכה לורשה ויימשך עשרה ימים. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון. ב-3 ביולי היא תתמודד מול ז'לגיריס וילנה הליטאית, ב-5 ביולי היא תשחק מול מחזיקת הגביע הפולני זבישה בידגושץ' וב-8 ביולי את לגיה ורשה ב"פפסי ארנה".

הסגל שהמריא:

שוערים: רובי לבקוביץ', רז רחמים (אוסטין אג'ידה יצטרף אל חבריו לאחר המונדיאל).

הגנה: וויליאם סוארס, אביתר אילוז, אופיר דודזאדה, בן אלגרבלי, טומיסלאב פאיוביץ', בן ביטון, דודי טויטו, דור מלול, יואכים אסקלינג.

קישור: סיראז' נסאר, לוטם זינו, אור חביביאן, מאור בוזגלו, גל אראל, דן ביטון, גל נבון.

התקפה: דובב גבאי, גליינור פלט, יוסף אבו לאבן, שלומי ארבייטמן, אליניב ברדה.

עדכון ראשון: 08:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל באר שבע, דור מלול, מאור בוזגלו. קובי אליהו
פנים חדשות. דור מלול/קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן, אליניב ברדה. קובי אליהו
בראש רשימת הרכש. שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully