וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מעוניינת בטרי אנבו, פפאדופולוס על סף סיכום

29.6.2014 / 19:20

הקשר (21) השתייך לנבחרת הצעירה של ניגריה. היווני (25) יוכל להצטרף כבר ביום שלישי. חלוץ ניגרי בן 18 יגיע למבחנים

יאניס פפאדופולוס במדי דינמו דרזדן ב-2012. GettyImages
קרוב לסכנין. פפאדופולוס במדי דינמו דרזדן/GettyImages

בני סכנין ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. הקבוצה של גיא לוי מעוניינת בטרי אנבו, שחקן הכנף הניגרי של אנוגו ריינג?רס. אנבו, 21, השתייך לנבחרת הצעירה של ניגריה ואף זכה איתה באליפות אפריקה לנבחרות צעירות וכבש שער בגמר מול קמרון. בסכנין כבר שוחחו עם נציגי השחקן וסוכנו עשוי להיפגש עם ראשי המועדון בימים הקרובים.

ובינתיים הקשר היווני, יאניס פפאדופולוס, סיכם את מרבית הפרטים בקבוצה והוא יוכל לעבור אליה רשמית ביום שלישי, אז חוזהו בקרקוביה קרקוב יסתיים. הקבוצה הפולנית כבר הודיעה שהיא לא תממש את האופציה להאריך את חוזהו של פפאדופולוס, והוא למעשה הפך לשחקן חופשי. פפאדופולוס בן ה-25 שיחק בעבר באולימפיאקוס ואריס סלוניקי היווניות, דינמו דרזדן הגרמנית, וכן בנבחרת הצעירה של יוון.

בנוסף, מקסימיליה אלוזי, חלוץ ניגרי בן 18, צפוי להגיע להתרשמות. בסכנין אמרו שרק אם הניגרי ירשים מאוד את המאמן גיא לוי, הוא יוחתם ויצטרף למילאן בויוביץ' שכבר חתם. בסכנין ממשיכים בשיחות עם חיים מגרלשווילי אותו רוצים לעמדת המגן השמאלי במקומו של דדי בן דיין. גם אלירן דנין ומגן זר עדיין בתמונה.

בקבוצה הודיעו על הצטרפותו של חואן קרלוס, מאמן כושר בן 35, לצוות המקצועי. בקבוצה יצטרכו במקביל להגיע להבנות עם מאמן הכושר הנוכחי, יורם רוזנברג, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully