וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ז'רקו קוראץ' ינחת בראשון?

27.6.2014 / 0:02

על אף שהחלוץ והקבוצה כבר חתמו על טיוטת חוזה, הדברים עדיין לא סגורים באופן סופי. חשבון הבנק של בית"ר עוקל

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
עוד יש כמה דברים לסגור. קוראץ'/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים עוד לא התאוששו מהרשעתו של אלי טביב היום (חמישי) בבית המשפט וביממה האחרונה נתגלו מספר בעיות עם שחקנים, שאמורים לפחות על הנייר לאייש את סגל הקבוצה בעונה הבאה. הרכש הראשון של בית"ר העונה הוא החלוץ ז'רקו קוראץ', שחתם על טיוטת חוזה והעברתו תמורת כ-160 אלף יורו נסגרה מול קבוצתו המונטנגרית זטה.

אלא שכעת מתברר כי לפני הגעת השחקן לארץ, ישנה דרישה מצדו לקבל את החוזה חתום במלואו ולא בטיוטה וכמו כן מספר מחלוקות בנוגע לעמלת סוכנים שהתעוררו היום וגם הן עשויות להשפיע על הגעתו. בבית"ר אמרו: "לאלי טביב היה יום קשה, כל מה שצריך עם קוראץ' צפוי להיפתר והוא יצטרף לקבוצה".

מעבר לכך, בקבוצה יצטרכו לפתור בעיה נוספת בשבוע הבא. בשל אי הסדרת תשלומים מול מס הכנסה, עוקל חשבון הבנק של הקבוצה ולא ניתן לעשות בו פעולות. על כך אמרו בבית"ר: "מדובר בבעיה פרוצדורלית, שאנחנו מאמינים שתיפתר בשבוע הבא. נשלם את כל מה שצריך לשלם, זה בכלל קשור לחובות עבר של המועדון".

ארבעה ימים לפני פתיחת אימוני הקבוצה, במועדון מורגש לחץ גדול והרשעתו של טביב לא הוסיפה לכך. בצוות המקצועי רוצים מאוד לסגור לפחות עם ארבעה או חמישה שחקנים באופן מידי ואף הגדירו את הסגל הנוכחי: "מביש. אין לנו 11 למשחק אימון. עם הרוש לא סגורים הדברים, עדיין אין שוער שני חתום, צריך קשר אחורי, שני בלמים, שני שחקני התקפה, אנחנו בנקודת פתיחה גרועה יותר מזאת שבית"ר הייתה בה עונה שעברה ואם לא יהיה כאן מספר החתמות מהירות אנחנו מפסידים זמן יקר של אימונים עם סגל והרכב שאמורים לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully