וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: נבחרת ישראל סיימה במקום השני בגביע האומות

26.6.2014 / 11:01

לטיסיה בק והדס ליבמן כיכבו בתחרות שנערכה באנגליה והשיגו 292 נקודות. בדרך הן הקדימו את אנגליה, קנדה, גרמניה וצרפת

לטיסיה בק. באדיבות איגוד הגולף הישראלי, מערכת וואלה! NEWS
הישג מצוין. לטיסיה בק/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות איגוד הגולף הישראלי

הישג מצוין לנבחרת ישראל בנשים בגולף: לטיסיה בק והדס ליבמן זכו במקום השני בגביע האומות בגולף שנערך באנגליה. בתחרות שהתקיימה בשלושת הימים האחרונים נטלו חלק 16 נבחרות. בק וליבמן, שסיימו לפני מספר שבועות את העונה בליגת המכללות בארצות הברית, הציגו משחק מצוין, סיימו את הסיבוב הראשון במקום השלישי עם 146 נקודות, שמרו על יציבות בסיבוב השני גם בו השיגו תוצאה של 146, כשבק הציגה משחק מעולה וסיימה בתוצאה אישית מעולה של מינוס 7 (מדרג אותה בתוצאה האישית מספר 1 בתחרות כולה, כשליבמן השיגה תוצאה מצוינת אף היא, התוצאה ה- 16 בטיבה מבין 144 מתחרות).

שני הסיבובים המעולים הקנו לנבחרת הישראלית הישג הסטורי של 292 נקודות ומקום שני. במקום הראשון זכתה נבחרת ספרד עם 287, ובמקום השלישי אנגליה עם 295. הנבחרת הישראלית הקדימה נבחרות רבות כמו קנדה, גרמניה, אוסטרליה, צרפת ונבחרות נוספות.

יושב ראש איגוד הגולף הישראלי, אבי דגן: "זהו הישג הסטורי. לטיסיה בק והדס ליבמן הציגו משחק מעולה וכושר מדהים והוכיחו כי גם ברמה הבינלאומית הגבוהה יש לישראל מה להציע. להקדים נבחרות כמו אנגליה, גרמניה, קנדה וצרפת ולסיים במקום השני בתחרות כמו גביע האומות אומר הרבה על הכיוון שאליו הולך הגולף הישראלי. אם בעבר זה היה ספורט לאוכלוסיה מצומצמת, אנחנו רואים לא מעט ילדים ונוער מגיעים לגולף בתקופה האחרונה - יחד עם הישגים, זו המטרה הגדולה שלנו?.

  • עוד באותו נושא:
  • לטיסיה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully