וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במו"מ עם אמר בקיץ'

רכש חדש? החלוץ הבוסני, 21, כבש בעונה שעברה 9 שערים בזרינסקי. קולין הסכים לקצץ ויישאר. החלה מכירת המנויים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם הפועל תל אביב בדרך להחתים שחקן זר ראשון בעידן המנהל המקצועי, איל ברקוביץ'? לוואלה! ספורט נודע כי האדומים מנהלים משא ומתן עם אמר בקיץ', החלוץ בוסני בן 21 שצפוי לנחות בימים הקרובים להתרשמות במועדון. בקיץ' המשחק בזרינסקי, סגנית אלופת בוסניה, הבקיע בעונה החולפת תשעה שערים והיה סגן מלך השערים של קבוצתו.

בקיץ שותף ב-25 משחקי ליגה בעונה שעברה ורשם גם ארבע הופעות במוקדמות הליגה האירופית עם זרינסקי שפגשה בין השאר את סנטה קולומה. בנוסף, שיחק החלוץ גם בסלובודה טוזלה ובטוזלה. בהפועל תל אביב מתנים את צירופו של החלוץ במספר ימי התרשמות במחנה האימונים שייפתח בשבוע הבא בארץ, ואם הוא ירשים, הוא יהפוך לזר הראשון שברקוביץ' מחתים אצל האדומים.



עוד בנושא הזרים, הבלם ההולנדי יורחן קולין יישאר בהפועל תל אביב בעונה הבאה. קולין שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל תל אביב המוערך ב-150 אלף יורו הסכים לקיצוץ משמעותי בחוזהו לאחר משא ומתן עם ברקוביץ'. המשמעות היא שהוא יישאר בקבוצה כזר השני ואמור לחזור ולהיות בלם מוביל לצידו של אוראל דגני.

בנוסף, בריאן חרסיסיץ' צפוי גם הוא לשוב לאימונים, אך עתידו במועדון עדיין לא ברור. חרסיסיץ' מחזיק בחוזה סעיף על פיו הוא רשאי לעזוב את הקבוצה כל עוד רן בן שמעון לא מאמן אותה. בעקבות העובדה שבן שמעון עזב, סיכויים גבוהים שחרסיסיץ' יעבור אף הוא לפתח תקוה בעקבות בן שמעון. בהפועל תל אביב אמורים לשבת עם הקשר בימים הקרובים ולדרוש גם ממנו לקצץ בשכר. אם יסכים, ייתכן ויישאר במועדון האדום ויהיה הזר השלישי בקבוצה.

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה היום על פתיחת מכירת המנויים. בשלב הראשון (עד ה-11.7) יתאפשר רק חידוש למנויים מהעונה שעברה. החל מה-15.7 תפתח המכירה לכל האוהדים. לשער 8 לא יימכרו מנויים בשלב זה ואלו שהחזיקו במנויים לשער הזה בעונה שעברה, יקבלו זכות לחדש לשער 7.

מחירי המנויים:

שער 4-5-7 ילד/חייל אישה: 865 שקלים
שער 4-5-7 מבוגר: 1140 שקלים
שער 2,13 מבוגר: 2000 שקלים
שער 2,13 מבוגר+ילד: 2965 שקלים
מנוי לוחם: 250 שקלים

שחקן הפועל תל אביב, יורחן קולין. יוסי ציפקיס
יחזור לשמש כבלם המוביל של המועדון. יורחן קולין/יוסי ציפקיס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully