וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטווינד סיכם לעונה נוספת

26.6.2014 / 20:01

הקשר, שהיה מועמד למספר קבוצות, יישאר בכרמל. כץ ביקש לארח משחקים בשני איצטדיונים שונים, בהתאחדות נוטים לסרב

יואב כץ, אפרים גבאי, הפועל חיפה. קובי אליהו
מוציא את הפועל חיפה מחיפה. יואב כץ/קובי אליהו

אור אוסטווינד סיכם היום (חמישי) לעונה נוספת בהפועל חיפה ואם לא יקרה משהו דרמטי, יחתום בימים הקרובים. אוסטווינד היה מועמד למ.ס אשדוד, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים אך בסופו של דבר המו"מ בימים האחרונים עם חיפה צלח והרצון של ראובן עטר לראות אותו בקבוצה השתלם.

הפועל חיפה הגישה בקשה להתאחדות לכדורגל לארח את משחקיה הביתיים בשני איצטדיונים שונים: האיצטדיון בעכו והאיצטדיון החדש בחיפה על שם סמי עופר. כפי שהבעלים של חיפה יואב כץ התבטא בעבר, בחיפה מעוניינים לארח את המשחקים הגדולים מול מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים באיצטדיון סמי עופר ואת שאר המשחקים באיצטדיון בעכו. כעת הם הגישו בקשה זו להתאחדות. בהתאחדות לא צפויים להסכים לבקשה זו.

קודם לכן החליט כץ לארח את כל המשחקים בעכו, החלטה שגרמה להתקומממות של האוהדים. גם בקרב השחקנים הביתיים היה מרמור בעקבות נגד המהלך ומרביתם טוענים שהמעבר לעכו גורם לאיבוד הזהות של המועדון ולכך שמלבד השם, כמעט ולא נותרה לקבוצה שייכות לעיר חיפה.

הדברים הללו מגיעים על רקע הקמת "עמותת עיר הפועלים" שתפעיל קבוצה שתשחק בליגה ג' השנה. "לא נתפלא אם יהיו למשחקים של הקבוצה מליגה ג' יגיע יותר קהל מאשר למשחקים של הפועל חיפה בעכו", אמר אחד מהשחקנים שלבשו את מדי הקבוצה בעונה שעברה.

בינתיים בצד המקצועי, מהראן אבו ריא צפוי לחתום בימים הקרובים לאחר שסגר את כל תנאיו. המו"מ עם הישאם כיוואן ודלה ימפולסקי ממשיך, אך קיימים פערים בין הצדדים. ניב אנטמן עדיין לא סיכם את תנאיו, אך במועדון מעריכים שהוא ימשיך לשמש כשוער המשנה.

אצטדיון עכו. אדריאן הרבשטיין
האוהדים לא אוהבים את המהלך. אצטדיון עכו/אדריאן הרבשטיין

תגובת הפועל חיפה להתאחדות

"מועדון כדורגל הפועל חיפה הגיש היום להתאחדות לכדורגל בקשה לקיים את משחקיו הביתיים בעונה הקרובה בשני איצטדיונים-איצטדיון טוטו בעכו ואיצטדיון סמי עופר בחיפה, כאשר הכוונה היא לקיים את המשחקים מושכי הקהל באיצטדיון בחיפה. לצערינו הרב אין באפשרות המועדון לשאת בעלויות הכלכליות העצומות של שימוש באיצטדיון סמי עופר לאורך כל העונה, עלויות המסתכמות במיליוני שקלים רבים, ולכן פנינו לקבל אישור לארח בשני המגרשים. עיריית חיפה הקימה פרויקט מגלומני, כיביכול לטובתן של קבוצות הכדורגל בעיר, אלא שבפועל הפרויקט הכניס את הפועל חיפה למציאות לא הגיונית לפיה קרוב לשליש מהתקציב יופנה להוצאות שונות במשחקי הבית: הוצאות אבטחה ושיטור, דמי שימוש במגרש והוצאות רבות נוספות הקשורות לאירוח.

"במשך השנתיים האחרונות דיברנו עם פרנסי עיריית חיפה אינספור פעמים על כך שאיצטדיון מהסוג הזה אינו יכול לשרת קבוצות מסדר גודל בינוני כמו הפועל חיפה. הם בחרו להתעלם מכל הבקשות שלנו בנושא כולל בקשות להקטנת הוצאות האבטחה ובקשות ליצור איצטדיון ידידותי (לסדר גודל של קהל של 5000) בין השאר על ידי הצבת כיסוי ביציעים בקומות העליונות באיצטדיון.

"העירייה השקיעה מאות מליוני דולרים באצטדיון, אבל מתוך סכום זה לא טרחה להשקיע אפילו מליון דולר מתוך הסכום הכולל בעזרה לקבוצות הכדורגל העירוניות בעיר לשחק באצטדיון ושכחה שהאצטדיון נבנה עבור שתי הקבוצות של העיר. אנחנו מבקשים מעיריית חיפה שתשנה את עמדתה ותעזור לקבוצות הכדורגל בעיר כך שיהיה ניתן לשחק באצטדיון סמי עופר.

"במציאות כזו וללא כל תמיכה, לא היה לנו מנוס, אלא לקבל את ההחלטה הלא פשוטה הזו. אנחנו מאמינים כי קהל האוהדים הנאמן שלנו יקבל בהבנה את ההחלטה וימשיך ללוות את הקבוצה בכל מגרש בו היא תשחק במיוחד כשמדובר באצטדיון עכו שנמצא במרחק נגיעה מהקריות וחיפה. אנחנו מקווים שההתאחדות לכדורגל תהיה קשובה לבקשתנו ותאפשר לנו לארח בשני האצטדיונים-עכו וחיפה בעונת המשחקים הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל עכו, מהראן אבו ריא. אדריאן הרבשטיין
מתקרב. אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

תגובת דובר חיפה

?סמי עופר הוא האצטדיון הלאומי בשנים הקרובות, היכל תרבות מהמפוארים באירופה ומשכנה של מכבי חיפה המקימה בין השאר מוזיאון היסטוריית הקבוצה והכדורגל, משרדי ענק ובית חולים לספורטאים. לצערנו מסתמן שכל זה יימנע מאוהדי הפועל חיפה המסורים והאהובים. נדגיש כאן בפניהם, מחיר סמי עופר שהוגש ליואב כץ היה זהה לקרית אליעזר כפי שאושר ע"י אנשי הפועל חיפה.

"לגבי הבכי והנהי על תקציב לקבוצה, הרי שיואב כץ לא מצפה שארנונת תושבי חיפה ישלמו את רווחיו או את משכורתו של דלה ימפולסקי או של קובאר הצ?כי. נקווה בשביל העיר חיפה שיואב כץ וההנהלה הנוכחית של הפועל חיפה לא יהיו חתומים על העלמת הקבוצה מדפי ההיסטוריה?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully