וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תופיע במוקדמות היורוליג בעונה הבאה

25.6.2014 / 19:21

הקבוצה עולה כיתה ותחזור לליגה הבכירה באירופה לראשונה מאז 2000/01. כדי להגיע לבתים היא תצטרך לעבור 3 יריבות

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
חוזר למפעל האהוב. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים עולה כיתה: הקבוצה תופיע בעונה הבאה במוקדמות היורוליג ותנסה להיכנס לשלב הבתים של הטורניר האירופי הבכיר בכדורסל. כחלק ממדיניות המועדון לרשום דריסת רגל גם בזירה האירופית, הוחלט בירושלים להופיע ביורוליג. כזכור, בעונה שעברה הקבוצה הגיעה עד לרבע גמר היורוקאפ.

הטורניר לקביעת העולה ליורוליג ייערך בין ה-23 ל-26 בספטמבר, ביעד שטרם נקבע. היריבות שיחכו לירושלים בטורניר הן: וילרבאן ושטרסבורג מצרפת, גורה מפולין, נימבורק מצ'כיה, לבסקי סופיה מבולגריה, אוסטנד הבלגית, וקאזאן מרוסיה. רק הזוכה בטורניר תשחק ביורוליג.

המנכ"ל גיא הראל אמר: "זה לא סוד שהקבוצה שואפת להיות בין המשתתפות הקבועות במשחקי היורוליג. הדרך מתחילה בטורניר המוקדמת. היריבות שם הן חזקות ביותר וכולן רוצות להעפיל לא פחות מאיתנו. מדובר באתגר רציני".

ההופעה הקודמת של הפועל ירושלים ביורוליג הייתה אי שם בעונת 2000/01 תחת הדרכתו של צביקה שרף, אבל הקבוצה הודחה כבר בסיבוב הראשון. ירושלים שהודחה בחצי גמר הליגה תצטרך לעבור שלושה סיבובים כדי להיכלל בין 24 הקבוצות שיגיעו למפעל.

בין השמות שעלו ביממה האחרונה כמועמדים להצטרף נמצא שחקנה של ריאל מדריד, ג'ייסי קארול. הגארד בן ה-31 היה מועמד בעבר למכבי תל אביב. העונה הוא העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות, 0.7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים בליגה הספרדית. ביורוליג המספרים שלו עמדו על 7.1 נקודות, 0.8 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully