וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון חתם במכבי חיפה: "נשחזר את הימים הגדולים"

25.6.2014 / 13:40

קפטן נבחרת ישראל חתם לשנתיים: "מאושר לחזור, התגעגעתי מאוד לקהל הנפלא". יעקב שחר: "שמחים לקבל אותו בחזרה"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) רשמית על חתימתו של יוסי בניון בקבוצה לשתי עונות. אחרי מסע של 12 שנים בכדורגל האירופי, קפטן נבחרת ישראל וקשר ק.פ.ר בעונה החולפת חוזר לליגת העל.

לאחר החתימה אמר יוסי בניון לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח ומאושר לחזור וללבוש את החולצה הירוקה. התגעגעתי מאוד לקהל הנפלא. מאמין שיחד עם הצוות המקצועי, השחקנים וההנהלה, נשחזר את הימים הגדולים של מכבי חיפה". נשיא המועדון, יעקב שחר אמר: "אנחנו שמחים לקבל את יוסי בחזרה בקבוצה וחזרה לליגה שלנו"

יוסי בניון חותם על חוזהו בשורות מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
זה סוף סוף רשמי. יוסי בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אלכסנדר סטנוייביץ' צפוי להגיע בסוף השבוע לישראל לקראת פתיחת אימוני מכבי חיפה ביום שלישי. הנהלת המועדון הודיעה לשחקנים כי במהלך ימים ראשון ושני יערכו בדיקות רפואיות. אביחי ידין מתכוון להגיע לבדיקות וליטול חלק באימון ביום שלישי. כפי שפורסם אתמול, סטנוייביץ' שוקל האם לפתוח קבוצת "מנודים" גם העונה, אך מתברר כי מספר שחקנים מתארגנים לצורך פניה מסודרת למועדון בטענה שהדבר אינו חוקי. על כל פנים, חיפה תוכל לאפשר להם להתאמן בנפרד, אבל לא בשעות נפרדות.

בחיפה מנהלים משא ומתן עם מכבי נתניה לגבי העברת אדין צוצאליץ'. הבלם הבטיח להשיב עד מחר לפניה של הצהובים ובכל מקרה נראה שיצטרך לקצץ בשכרו, גם אם באחוזים נמוכים, תמורת המעבר. במועדון מקווים שהשחקן יעזוב עד פתיחת האימונים. מוחמד גדיר מתכוון גם הוא להתייצב לאימונים, וייתכן שגם סארי פלאח שטרם סוכם סופית מעברו לבוורן.

סינטאיהו סלליך ומכבי חיפה חתמו הבוקר סופית על ההסכם שמסיים את ההתקשרות בין הצדדים וכעת הוא מחזיק את מלוא הזכויות בכרטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איך המועדון יגיב? יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה פרסמה הבוקר (שלישי) את מחירי המנויים שלה לעונת 2014/15. במועדון הוחלט לפתוח את מכירת המנויים בהדרגה. תחילה יימכרו הם יימכרו לאוהדים שהחזיקו במנויים ליציעים 2 ו-4 בקרית אליעזר, והם יקבלו עדיפות ביציע הכסף באצטדיון סמי עופר. בשלב השני, יימכרו מנויים לשאר היציעים. בשלב השלישי יימכרו מנויים לאוהדים אשר רכשו מנויים באחת משתי העונות האחרונות ובשלב האחרון תיפתח המכירה לכלל האוהדים. בחיפה החליטו כי מחירי המנויים בכל היציעים יהיו אחידים, ללא הנחה לסקטורים מסוימים.

יציע הכסף ממוקם בחלק המערבי של האצטדיון והוא יכלול משענות יד ורגליים, בעל כניסה נפרדת דרך אולם ממוזג הכולל מסכי טלביזיה. חברי המועדון יוכלו להינות במחצית מחלונות נפרדים למכירת מזו ושתיה. היציע המזרחי ממוקם תחת הגג ונחשב לבעל זווית צפיה טובה. יציעי המשפחות ממוקמים משני צדדיו של היציע המרכזי המזרחי. היציע הצפוני הוא יציע האולטראס. בנוסף קיימים גם מנויים למועדון ה-VIP הכולל צפייה מיציע יהלום וזהב (חניה, טרקלין יוקרתי, ארוחה, כיסאות מרופדים). כל היציעים, למעט הצפוני, הם יציעי ישיבה. המחיר ליציע הכסף: 1,300 ל-1,600 שקל. מנוי ליציע המזרחי יעלה 1,100 שקל. מנוי ליציע משפחות (צפוני, דרומי) או ליציע הצפוני (מיועד ליושבי יציע ג') יעלה 660 שקל.

אוהדי מכבי חיפה בכניסה לסמי עופר. הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה, צילום מסך
האוהדים עומדים בכניסה לסיור באצטדיון/צילום מסך, הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully