וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי: "אנסה להגיע לפודיום", משיח: "מגיעים למאני טיים"

25.6.2014 / 10:01

בשבוע הבא תצא לדרך אליפות אירופה בגלשני RSX בטורקיה. גם דוידוביץ' דרוכה: "לא בשיא הכושר, אנסה להפתיע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו עדיין לא תחרות מטרה". צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע הבא תצא לדרך בטורקיה אליפות אירופה בגלשני RSX, בה ישתתפו הגולשים הבכירים של ישראל, שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ'. השלושה המריאו הבוקר (רביעי) לאליפות שתיפתח ביום שני ומהווה מדד ראשון לבדיקת התוכניות המקצועיות לקראת ריו 2016. במקביל מתקיימת אליפות אירופה לנוער (הדר הלר ויעל פז) ואליפות עד גיל 21 (אמיר גלילי, עדי כהן יפה ונוגה גלר).

שחר צוברי, שזכה באליפות אירופה ב-2009 וב-2010, אמר לקראת התחרות: "אליפות אירופה תהיה התחרות השנייה שלי העונה אחרי גביע העולם בהייר, ואני מגיע אליה כדי לעשות את הכי טוב, אבל זו עדיין לא תחרות המטרה. אני בא לאליפות אירופה כדי לתת את הכול ולעשות את הכי טוב שאפשר כדי לנסות לעמוד על הפודיום. זו תחרות חשובה מאוד, אבל היא יריית הפתיחה לקראת ההכנות לאליפות העולם שזו התחרות המרכזית. לאחר אליפות אירופה יהיה לי זמן להתרכז במה שחשוב באמת: להגיע בשיא הכושר לקראת אליפות העולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מקווה שהדברים יילכו בדרך שאני חותר ושואף". נמרוד משיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמרוד משיח, שזכה השנה במדליית כסף בתחרות גביע העולם בארצות הברית, אמר: "מבחינתי, הגעתי לחלק היותר מעניין של העונה. אחרי תחרות הכנה ותחרויות ביקורת שהיו עד כה, סוף סוף אנו מגיעים למאני טיים ולחלק היותר מעניין. יש לי המון ציפיות מעצמי ושאיפות לשלושת החודשים הקרובים מאליפות אירופה, מהתחרות הקדם אולימפית ומאליפות העולם. זו בעצם תחילתה של תקופה. זו ההתחלה של שיא העונה ואני מצפה מואד ומתכונן כמיטב יכולתי. אני מקווה שהדברים ילכו בדרך שאני חותר ושואף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מכוונת יותר לאליפות העולם בספטמבר. מעיין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלופת ישראל וסגנית אלופת אירופה לשנת 2012, מעיין דוידוביץ, ציינה: "אני עדיין לא בשיא הכושר, אבל תמיד אפשר להפתיע. המטרה שלי היא לסיים בשמינייה הראשונה באליפות אירופה, ואם אסיים בחמישייה הראשונה, אני אהיה ממש מרוצה. אני מכוונת יותר לאליפות העולם בספטמבר".

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט: "הגולשים הבכירים שלנו מזדהים לחלוטין עם הכמיהה הבלתי מתפשרת למדליית זהב אולימפית ומשקיעים את כל כולם למען מטרה זו. אנו באיגוד השייט עושים הכול כדי לאפשר להם התמודדות מיטבית עם הלחצים הנפשיים והפיזיים שדרך זו מכתיבה. אנו בעזרת היחידה לספורט הישגי והוועד האולימפי מספקים להם תמיכה מקצועית, פיזית ונפשית בדרך שהם בחרו למצוינות בלתי מתפשרת".

גילי אמיר, יושב ראש האיגוד סיכם: "איגוד השייט פועל במרץ רב תוך הפניית משאבים גדולים לקידום נבחרות העתודה והנוער האולימפיות וכדי לעזור לספורטאים הצעירים והמוכשרים לבצע את הקפיצה למים של 'הגדולים' תוך הכוונה מקצועית עם תיאום ציפיות, הכנה פיזית ונפשית מתאימה לכל ספורטאי וספורטאית. ענף השייט והגלישה ידוע כענף עם כמות המשתנים הגדולה ביותר שספורטאי צריך לנתח בזמן אמת ולהגיב בצורה מידית. לכן למאמנים ולכל המערכת המקצועית יש עבודה רבה בלימוד הספורטאים להתמודד בצורה מיטבית עם מצבים שונים והקטנת הגורמים המשתנים למינימום ההכרחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully