וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיין ביקשה למנות מפרק, מליקסון ישוחרר לבאר שבע?

24.6.2014 / 19:45

הקבוצה תגיש בקשה לפשיטת רגל, מה שיקל על מעברו למועדון. מויאל וקשרים זרים עדיין על הכוונת. מלול מתקרב לקבוצה

שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. ברני ארדוב
ממשיך להתקרב. מליקסון/ברני ארדוב

דור מלול מתקרב להפועל באר שבע. שחקנה של בית"ר ירושלים בעונה החולפת ממשיך לנהל משא ומתן עם הקבוצה מבירת הנגב, וביממה האחרונה חלה התקרבות בין הצדדים. מלול, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחשב לשחקן חופשי ולכן ההערכה היא שיחתום על חוזה לעונה הבאה. לצירופו של מלול, שיכול לשחק במספר עמדות בהגנה ובקישור, אין קשר לרצונו של אלישע לוי לצרף את עופר ורטה מאשדוד. הפערים עם עוז ראלי גדולים מאוד ולכן בקבוצה מתמקדים במגן אשדוד, אם כי גם לגביו הפערים לא קטנים. לגבי עמדת הקשר האחורי, במועדון בוחנים מספר אופציות לעמדה הזאת. אופציית ניקולה מיטרוביץ' נבדקה אתמול וגם אופציית קובי מויאל קיימת. על פי מקורבים לעסקה, הקשר מוכן לחזור לישראל בתנאי שהתנאים הכספיים יתאימו לדרישותיו. במועדון כבר חידשו את הקשר עם השחקן, שצפוי לדרוש כ-250 אלף יורו.

ברשימה של אלישע לוי נמצאים גם רועי גורדנה וכמובן מאור מליקסון, שבגזרה שלו נרשמה היום התפתחות מעניינת. היום התברר לראשי המועדון כי מחר תיערך פגישה מכרעת בין הנהלת ולנסיין להתאחדות הצרפתית ובה יוכרע עתידו של המועדון, באחד משני דרכים: המועדון יגיש בקשה לפשיטת רגל וההתאחדות תאשר מינוי מפרק, או שההתאחדות תכריח את המועדון למכור שלושה שחקנים בכירים, בניהם מליקסון, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט.

"הפגישה מחר מקרבת את מאור לבאר שבע, אבל צריך לחכות ולראות מה ההתאחדות תחליט. בכל החלטה שלא תתקבל, הסיכוי לעסקה יגדל", אמר מקורב לעסקה. כזכור, אלונה ברקת החליטה להגיש הצעה משודרגת לולנסיין, וכעת הקשר שמחזיק גם בהצעות מאירופה מחכה להתפתחויות. שחקן נוסף שעשוי לסגור הוא הבלם השבדי-יהודי, דניאל אקסלינג. שחקנה של הפועל כפר סבא בעונה שעברה הגיע להתרשמות וייתכן שיחתום.

בנושא אחר: אלישע לוי סימן את שלומי ארבייטמן כאחד משני שחקני הרכש העיקריים שלו בקיץ (יחד עם מאור מליקסון), ועד כה עושה רושם כי החלוץ עושה הכל כדי לנסות ולשחזר לפחות חלק מהעונה הגדולה בקריירה שלו, תחת אותו מאמן במכבי חיפה. ארבייטמן, שכבש בעונה ההיא 28 שערים, שכר לאחרונה את שירותיו של חלוץ מכבי נתניה בעבר, עודד מכנס, שהחזיק עד לפני מספר שנים בתואר מלך השערים בכל הזמנים. ארבייטמן מתכוון ליטול חלק באימונים נוספים בהמשך העונה.

שחקן נוסף שעשוי לסגור הוא הבלם השבדי-יהודי, דניאל אקסלינג. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחקנה של הפועל כפר סבא בעונה שעברה הגיע להתרשמות וייתכן שיחתום.
בנושא אחר: אלישע לוי סימן את שלומי ארבייטמן כאחד משני שחקני הרכש העיקריים שלו בקיץ (יחד עם מאור מליקסון), ועד כה עושה רושם כי החלוץ עושה הכל כדי לנסות ולשחזר לפחות חלק מהעונה הגדולה בקריירה שלו, תחת אותו מאמן במכבי חיפה. ארבייטמן, שכבש בעונה ההיא 28 שערים, שכר לאחרונה את שירותיו של חלוץ מכבי נתניה בעבר, עודד מכנס, שהחזיק עד לפני מספר שנים בתואר מלך השערים בכל הזמנים. ארבייטמן מתכוון ליטול חלק באימונים נוספים בהמשך העונה. המאמן אלישע לוי בוחן מספר אופציות לעמדת הקשר האחורי. ברשימה שלו נמצאים קשרים מספרד וגרמניה. גם אופציית ניקולה מיטרוביץ' נבדקה אתמול.

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
לומד מהטובים ביותר. ארבייטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully