וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר יחתום לשנתיים כמאמן הפועל אילת

24.6.2014 / 13:55

לאחר שנה כעוזרו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה, המאמן חוזר לישראל. היו"ר אמסלם: "אנחנו מעוניינים בו והוא בנו"

דן שמיר עם אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
אחרי שנה בצסק"א עם מסינה, הוא חוזר לישראל. שמיר/קובי אליהו

דן שמיר ימונה למאמנה החדש של הפועל אילת. שמיר, ששימש בעונה החולפת עוזרו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה, יחתום לשנתיים במועדון ויחליף בתפקיד את עודד קטש, שעזב אחרי שנתיים במועדון. בשל הריחוק ממשפחתו והעובדה שמסינה עזב את צסק"א, שמיר החליט לשוב לישראל.

יו"ר אילת מוטי אמסלם אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מעוניינים בדן שמיר כמאמן ראשי בשנתיים הבאות, ועל פי מיטב הבנתנו גם דן שמיר מעוניין. אנחנו מקווים שהוא ימונה למאמן שלנו". על הסגל לעונה הבאה הוסיף אמסלם: "אלישי כדיר וקווין פאלמר חתומים בקבוצה, אנחנו רוצים לשמור על שחקנים מהסגל של השנה שעברה על מנת שתהיה המשכיות".

שמיר (39) גדל כמאמן במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, כשבעונת 1999/2000 היה בהתשתלמות אצל ריק פיטינו בקנטאקי. ב-2002 מונה שמיר לעוזרו של יורם חרוש בהפועל ירושלים ובהמשך לעוזרו של ארז אדלשטיין וגדי קידר. במקביל שימש גם כעוזר מאמן בנבחרת הקאדטים. בעונת 2003/4 מונה לעוזר מאמן שני במכבי תל אביב ושימש בתפקיד לשנתיים, ובעונת 2005/6 קודם לתפקיד עוזר המאמן הראשון.

בעונת 2006/7 מונה שמיר לתפקיד מאמן הפועל ירושלים והחזיק בתפקיד במשך שנתיים כמעט במהלכן זכה בשני גביעים, אך פוטר לקראת סוף העונה השנייה. בעונת 2008/9 שימש כעוזר מאמן של דיוויד בלאט בדינמו מוסקבה וחזר לישראל בעונת 2009/10 לתפקיד מאמן בני השרון לשנתיים. בעונת בקיץ 2011 חתם בהפועל חולון ואימן את הקבוצה במשך שנתיים, במהלכן הגיע לחצי גמר הפלייאוף וחצי גמר גביע המדינה. בעונת 2013/14 שימש עוזרו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה, עמה הפסיד למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור וזכה באליפות ליגת ה-VTB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully