וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "משוכנע שנקבל את מה שמגיע לנו"

23.6.2014 / 13:13

דריכות בבית"ר לקראת הכרעה בבבית הדין לעבודה לגבי הקנס לשחקנים, מלול: "ממה שהבנתי יורידו לנו 6%-4% מהשכר"

נציגי בית"ר ירושלים ונציגי חטיבת הספורט של ההסתדרות ייפגשו מחר (שלישי) בצהריים בבית הדין לעבודה בירושלים על מנת לשמוע את החלטתו של השופט אייל שלום אברהמי בנוגע למשכורות חודש אפריל, אותן משכורות אותן החליט טביב שיהוו כקנס קולקטיבי לשחקנים בשל השבתת האימון לקראת סיום העונה והעלייה באיחור לאימון יום קודם לכן. ההערכות הן שאברהמי יודיע כי על טביב לשלם את הכסף בתוך מספר ימים לשחקנים, כאשר מהמשכורת ינוכה קנס של בערך 5%, החלק היחסי של יום העבודה אותו השחקנים השביתו. בבית"ר חוששים כי בנוסף לכך עשוי השופט גם לקנוס את המועדון.

דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים מותשים. דור מלול/ברני ארדוב

מי שממתין גם הוא להכרעה מחר ולמשכורת האבודה הוא דור מלול, שאמר היום: "אני משוכנע שנקבל את מה שמגיע לנו, כאשר מקסימום יורידו לנו את היום עבודה בגלל השביתה. ממקורות לא מוסמכים הבנתי שמדובר על ארבעה עד שישה אחוזים מהמשכורת של כל שחקן. אני מבחינתי רק רוצה לסיים את הסאגה הזאת, אני מותש ממנה".

בית"ר לא מימשה את האופציה על מלול שאמר: "מבחינתי זאת אכזבה כי הגעתי לבית"ר מאירופה עם ציפיות לעשות בה דברים גדולים ומה שהשארתי אילו סימני שאלה. כולם יודעים איזה שנה עברתי עם הפציעה שהשביתה אותי לארבעה חודשים ואני מרגיש פשוט פיספוס כי יכולתי לעשות דברים יפים עם בית"ר".

מלול נשאל אם בדיעבד הוא מצטער על השביתה ואמר: "אף אחד לא קם בבוקר והחליט שהוא שובת. זו הייתה החלטה של שניות, כמו שיום לפני כן לא החלטנו לעלות באיחור לאימון אלא נשארנו לשוחח ולנסות להבין איך מתמודדים עם המצב. לקחו את זה למקומות לא טובים והציבו את השחקנים במקום רע, מה שלא היה מגיע לנו". אגב, במקרה כזה בית"ר תצטרך לשלם לשחקנים באופן כמעט מיידי שתי משכורות, היות וב-15 ליוני היו אמורות להיות משולמות משכורות חודש מאי. המשמעות היא כי אלי טביב יצטרך להזרים בתוך מספר ימים כשני מיליון שקל לקופת המועדון. טביב יגיע לארץ ביממה הקרובה כאשר ביום חמישי הוא אמור להתייצב בבית המשפט להקראת פסק הדין בנוגע להאשמתו בתקיפת הנער גיא חסין.

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יצטרך להזרים 2 מיליון שקל בתוך מספר ימים? אלי טביב/קובי אליהו

במה שקשור לכדורגל, טביב אמור לסגור פינות עם כמה שחקנים ואנשי הצוות המקצועי. בשלב ראשון אמורים להיסגר חוזיהם של עוזר המאמן אורי אוזן ומאמן הכושר דרור שמשון, ולאחר מכן של זאביק חיימוביץ' ובן רהב שישמש שוער שני. בשבוע הקרוב צפוי טביב להיפגש עם אריאל הרוש על מנת לנסות ולהגיע להבנות בנוגע להארכת חוזהו וקיצוץ בשכרו. נכון לעכשיו נראה כי הפיצוץ בין הצדדים הוא בלתי נמנע והרוש לא יסכים לקיצוץ שיעלה על 25% ובתמורה ידרוש סעיף שחרור נמוך לחו"ל.

בנוגע לזרים עדיין אין חדש. למרות מאמצי השכנוע, בבית"ר כבר הודיעו כי לא ימתינו להנריק אויאמה מעבר לשבוע הקרוב ובמידה ולא ישיב בחיוב יחלו לבדוק אופציות אחרות כבר בימים הקרובים. הבלם הספרדי סזאר ארזו ששיחק בחצי השנה האחרונה בריאל סראגוסה מתחתית הליגה הספרדית השנייה קיבל הצעה כספית מהמועדון. הבלם בוחן הצעה נוספת מספרד ובמידה ולא יקבל הצעה כזאת הודיע כי ייתכן ויגיע עם אשתו לישראל בשבוע הבא על מנת להתרשם מהמקום.

הבלם שוחח עם רובן ראיוס וקיבל המלצות חיוביות על ישראל כאשר בבית"ר אמרו "אחרי החודש האחרון מזל שהוא לא דיבר עם ג'ונתן וילה. כספית אין בעיה, עכשיו הוא צריך להחליט אם הוא רוצה להגיע או לא". במקביל, מתנהל מו"מ מול אנדריי פיליאבסקי ונראה כי אחד מהשניים יהיה הבלם של בית"ר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully