וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו קרוב לסיכום לשלוש עונות

22.6.2014 / 17:24

שיחות חשאיות עם הקשר, שצפוי לקבל חוזה משודרג ולהאריך את ההסכם. ברקת מגבירה את המאמצים לצירוף מליקסון

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. בוזגלו/קובי אליהו

בשיחות חשאיות שנערכו בימים האחרונים בין הפועל באר שבע למאור בוזגלו, סוכם עקרונית כי הקשר יחתום על חזוה חדש לשלוש עונות בקבוצה. בוזגלו היה חתום במועדון על חוזה לעוד שנתיים, אולם לאחרונה דרש שדרוג משמעותי בחוזה שלו. על פי הסיכום המסתמן, בוזגלו יחתום כאמור לעונה נוספת ויזכה לחוזה משודרג. מקורב למשא ומתן אישר היום כי "הצדדים קרובים לסיכום, ההערכה היא שבוזגלו יחתום על החוזה החדש בתוך ימים".

הפועל באר שבע מגבירה את המאמצים לצרף את מאור מליקסון. במועדון פנו שוב לולנסיין הצרפתית, ומתכוונים להגיש השבוע הצעה משופרת לרכישת השחקן. עד כה הציעו האדומים 200 אלף יורו תמורת מליקסון, בעוד שהצרפתים שנמצאים במצב כלכלי קשה דורשים 600 אלף. ככל הידוע, במועדון מתכוונים כעת להגיש הצעה שנעה בין 300 ל-350 אלף יורו. מליקסון, שעד המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, לא פוסל אפשרות להגיע לישראל ותנאי שכרו לא יהוו מכשול במקרה שישוחרר מהקבוצה הצרפתית. "אנחנו לא מסתירים את הרצון להביא את מאור. אלונה ברקת עושה כל מאמץ להביא אותו", אמרו אמש במועדון.

מלבד מליקסון, במועדון עושים מאמצים גדולים לצרף מגן ימני בכיר. כזכור, עוז ראלי ועופר ורטה מועמדים לתפקיד. ברשימה של אלישע לוי נמצאים גם דור מלול ורועי גורדנה איתם מתנהל משא ומתן, אביחי ידין וקובי מויאל שעדיין לא החליט האם לחזור לארץ ובן שהר (במקרה שמליקסון לא יגיע). "נצרף שני קשרים, מהם קשר אחורי אחד, מגן ימני, בלם ושוער מחליפים", סיכמו בבאר שבע. שלומי ארבייטמן יגיע לאימון הפתיחה ביום שני (17:00, וסרמיל), כשעוד קודם לכן יוצג במסיבת העיתונאים הרשמית. בקבוצה מתאמנים הבלמים אבי מלכה ודניאל אסקלינג, השוער רובי לבקוביץ' וכן הקשר ספואן זועבי, שזומן להתרשמות.

במועדון עדיין מסרבים לשחרר את לוטם זינו. "200 אלף יורו זה לא מספיק, אם קבוצה רוצה אותו, היא תצטרך לשלם הרבה יותר. לוטם לא משוחרר", אמרו בבאר שבע.

שחקן ולנסיין מאור מליקסון (ימין) מול שחקן פריס סן ז'רמן כריסטוף ז'אלה. AP
"לא מסתירים את הרצון להביא את מאור". מליקסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully