וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמדון הצטרף להפועל ת"א, ועבד אצל ברקוביץ' בנשר

שוער המשנה החדש של האדומים היה מאמן השוערים בקבוצה אותה מנהל המנג'ר. ביקורת בקבוצה: "הפכנו למועדון חברים"

שוער בני יהודה תום אלמדון. אדריאן הרבשטיין
כלפי חוץ, ההחתמה זוכה לגיבוי. אלמדון/אדריאן הרבשטיין

המנהל המקצועי החדש של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', לא מפסיק להפתיע. לאחר שסרב לערוך מחנה אימונים בחץ לארץ והספיק להסתכסך עם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, איתי מרדכי, כעת מתברר כי גם החתמתו של השוער תום אלמדון בקבוצה לשנתיים כשוער משנה מעלה תהיות רבות. לוואלה! ספורט נודע כי השוער הוותיק שימש בעבר כמאמן שוערים במחלקת הנוער של מ.ס. נשר, אותה מנהל לא אחר מאשר איל ברקוביץ'.

בהפועל תל אביב קיימת לא מעט ביקורת על החתמתו של אלמדון בקבוצה. גורם בהפועל תל אביב אף אמר לוואלה! ספורט: "הקבוצה הזו הפכה למועדון חברים". עם זאת, בקבוצה מגבים נכון לרגע זה את המנג?ר החדש שלהם וטוענים כי ההחלטה הייתה מקצועית: "תום הוא שוער מצוין, עם רקורד מוכח שאין חולק עליו. הוא לא עובד בנשר ובעבר נתן שם מספר אימונים לשוערים מצטיינים, כפי שעושים עוד המון שוערים בארץ ובעולם ולאותו גורם, אם אכן ישנו כזה, נמשיך לומר כי מוטב שיסתכל על עצמו פנימה ויבדוק מאין באמת נובע התסכול שלו", נמסר מהפועל תל אביב.

מלבד זאת, בקבוצה הצטערו לשמוע אתמול (חמישי) ששני השחקנים הוותיקים של המועדון, סלים טועמה ויגאל אנטבי, לא ימשיכו במדים האדומים. בקבוצה רצו לראות בעיקר את טועמה פורש כשחקן הפועל תל אביב, אולם בעקבות השיחה אותה ערך הקשר עם ברקוביץ', אשר בסיומה הוא עזב את המועדון, הדבר לא ייצא אל הפועל. טועמה קיבל עשרות מסרים מאוהדים, שהצטערו לשמוע על עזיבתו. כעת, טועמה ככל הנראה יחבור שוב ליוסי אבוקסיס בבני יהודה בליגה הלאומית, אם זו תציע לו חוזה מכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully