וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טועמה ואנטבי עזבו, המגן צפוי לפרוש

השניים נפגשו עם איל ברקוביץ' וקיבלו את הרושם שהמנהל לא מעוניין בהם. טועמה: "אני מאוכזב מאוד, לא ככה ציפיתי לסיים את דרכי בקבוצה"

יגאל אנטבי, שחקן הפועל תל אביב. GettyImages
הסוף הגיע? יגאל אנטבי/GettyImages

יגאל אנטבי וסלים טועמה סיימו היום (חמישי) את דרכם בהפועל תל אביב. השניים נפגשו אחר הצהריים עם אייל ברקוביץ', וקיבלו את הרושם שלמנהל המקצועי אין כוונה ממשית להחתימם. בסביבת השניים אמרו: "הפגישה הייתה בשביל להרגיע את האוהדים וכביכול לתת לסלים וליגאל כבוד, אך לברקוביץ' לא הייתה שום כוונה להציע להם חוזה רציני בקבוצה".

המשמעות היא שטועמה, שהמתין עד עכשיו למוצא פיו של המנהל המקצועי, יחפש קבוצה אחרת, בעוד שאנטבי אמר לאחר הפגישה שהוא מתכוון לפרוש, אך כרגע אין אישור מהשחקן עצמו כי זו אכן כוונתו.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "יגאל הוא סמל ומופת לאופן בו צריך להתנהל כדורגלן וספורטאי מקצועני. הוא עשה קריירה שכל כדורגלן מאחל לעצמו והמועדון יכבד את השחקן באופן הכי מכובד כראוי לו בפתיחת העונה בבלומפילד. הפועל תל אביב עוברת תהליך הצערה אותו מנהיג המנהל המקצועי איל ברקוביץ' שתואם את המסגרת התקציבית שקיבל לידיו ובמסגרות הללו לא ניתן היה להציע חוזה חדש לטועמה שיקבל גם הוא את הכבוד הראוי לו בפתיחת העונה. הפועל תל אביב תפעל לשלב את אנטבי ובהמשך הדרך גם סלים בתפקידים במחלקת הנוער".

טועמה עצמו אמר לאחר הפגישה: "אני מאוכזב מאוד, לא ככה ציפיתי לסיים את דרכי בקבוצה. רציתי לסיים את הקריירה בקבוצה. קיבלתי סטירה ויקח לי הרבה זמן להתאושש ממנה. אחפש את דרכי בקבוצה אחרת"

השוער תום אלמדון חתם לשנתיים במועדון וישמש כשוער השני.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ. ברני ארדוב
הראה לוותיקים את הדרך החוצה. אייל ברקוביץ'/ברני ארדוב

אנטבי, שיחגוג הקיץ את יום הולדתו ה-40, גדל במכבי תל אביב ואחרי שנדד בין מכבי הרצליה, הכוח רמת גן וסקציה נס ציונה, חתם בהפועל תל אביב ב-1999. הקדנציה הראשונה של אנטבי במדי האדומים ארכה 10 שנים, במהלכן היה שותף לזכייה בדאבל ב-2000, ולגביעים ב-2006 וב-2007. ב-2010 עבר להפועל פתח תקוה, אך אחרי שנתיים שב להפועל תל אביב וזכה בגביע גם ב-2012. לאנטבי יש גם 11 הופעות במדי נבחרת ישראל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully