וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הוגשה הצעה על מליקסון, שבמו"מ עם לגיה

17.6.2014 / 9:25

במועדון הציעו לוולנסיין 200 אלף יורו תמורת הקשר, הצרפתים דורשים 600 אלף וגם אלופת פולין חזק בתמונה עם הצעה מפתה

הפועל באר שבע הגישה הצעה בגובה 200 אלף יורו לרכישת מאור מליקסון מולנסיין. בשלב זה הצרפתים נוטים שלא לקבל את ההצעה ודורשים 600 אלף יורו. בבאר שבע מאמינים כי אם הקשר ישוחרר בסכום ריאלי, שכרו לא יהווה בעיה. מליקסון, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, בוחן גם הצעות מצרפת והצעה מפתה מלגיה ורשה. אלופת פולין מוכנה להעניק לו שכר של 250 אלף יורו לשנה ומציעה כמובן גם השתתפות במוקדמות ליגת האלופות, אך יש פערים כספיים בינה לבין ולנסיין. בימים הקרובים ייערכו שיחות עם הנהלת ולנסיין בניסיון לבדוק האם היא מתכוונת להתגמש במחיר, אחרת באר שבע תרד ממנו. במקביל, במועדון ממתינים גם לתשובת בן שהר בנוגע לחזרה אפשרית לישראל. בינתיים, אוהדי הקבוצה פתחו בקמפיין אגרסיבי הקורא למליקסון לחזור וכמה מהם שוחחו עימו וביקשו שישקול בחיוב חזרה לישראל.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין. GettyImages
הצרפתים יתפשרו? מאור מליקסון/GettyImages

אתמול נערכה פגישה בנוגע לניקולס פלצ'וק, שיעזוב את הקבוצה תמורת פיצוי סמלי וקיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. הפועל עכו והפועל פתח תקוה התעניינו בו, גם אשדוד בתמונה, אם כי שכרו מהווה בעיה מסוימת. בעקבות ההישארות הצפויה של גליינור פלט, דובב גבאי צפוי לבקש לעזוב מתוך ידיעה שאלישע לוי לא יבנה עליו כשחקן הרכב בעונה הבאה. במקביל, במועדון מנסים לסגור את עסקת עופר ורטה או עוז ראלי, כשדור מלול הוזכר כאופציה שלישית. אם אשדוד תעמוד על דעתה ותדרוש יותר משני מיליון שקל תמורת המגן, באר שבע לא תרכוש אותו. כזכור, גם הקשר מיקי סירושטיין והבלם אדי גוטליב הוצעו. השבוע תתקבל החלטה לגבי רובי לבקוביץ'. אם הוא לא יחתום, אוהד סיידוף מבית"ר ירושלים יגיע להתרשמות הדדית.

קשר קבוצת הנוער, דן ביטון, חתם על חוזה לחמש שנים במועדון ובכך יצטרף למגן השמאלי דודי טויטו, שצפוי להיות מחליפו של אופיר דוידזאדה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully