וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תפנה להפועל לגבי עמוס וחרסיסיץ'

16.6.2014 / 18:13

גם אם יצטרף שוער, גיגי ייאבק על מקומו. נבדקת אפשרות לצרף את בן יאיר ומרגוליס. הושג סיכום עם טוברוק על השאלת שמוליק מלול

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
בדרך לאם המושבות? דני עמוס/מגד גוזני

אחרי שהודיעו בשבוע שעבר רשמית על מינוי המאמן, מכבי פתח תקוה ורן בן שמעון מתחילים להתכונן לעונה הבאה. אתמול נערכה פגישת עבודה ראשונה בן בין שמעון לעומר גולן, והשניים החלו להתוות את המדיניות בנוגע לענייני רכש ותקציב. בן שמעון רוצה לחזק את החלק האחורי של הקבוצה ומתכוון לצרף בלם מנוסה לצדו של איבן הרצג, שיהיה הזר היחיד שיישאר בקבוצה. בשלב הראשון במועדון ינסו לקלוט שחקנים מושאלים או משוחררים מהקבוצות הגדולות. כזכור, שמותיהם של בריאן חרסיסיץ' ודני עמוס מהפועל תל אביב כבר עלו, כשבמועדון מעוניינים גם בפליטי מכבי תל אביב ומכבי חיפה בניהן בן בן יאיר, גאל מרגוליס וכן שחר הירש ושובל גוזלן. במועדון מודעים לעובדה שלא יהיה קל לצרף את שחקני הפועל תל אביב. גם אם עמוס יגיע, צחי גיגי יישאר וייאבק על מקומו. בן שמעון צופה בדיסקים של שחקנים זרים לעמדות הבלם והקשר האחורי ובקרוב יבצע סינון על מנת להיכנס לשלב המשא ומתן.

ביממה האחרונה בדק המועדון אפשרות לצרף את החלוץ מורד אבו ענזה. השחקן מנהל מגעים עם אשדוד, אך סוכנו אדם קידן עשוי להיפגש בקרוב עם ההנהלה בנוגע לשחקן.

במועדון מתכוונים להגדיל את ההצעה ללידור כהן בניסיון לסכם איתו לשלוש שנים נוספות, ובכך לאפשר לו להוביל את החלק ההתקפי יחד עם שחקנים צעירים נוספים, בניהם עוז פרץ. נאור פסר צפוי לסכם בימים הקרובים. לניצן דמארי יוצע חוזה משודרג. גיא מלמד ודרור דגו שיצאו לעונת השאלה יחזרו לפתיחת האימונים הרשמית. אסי משיח שהודיע למועדון כי הוא חוזר מפרישה מחפש קבוצה בליגה הלאומית.

בינתיים, המועדון הגיע לסיכום עם בית"ר טוברוק הגיעו לסיכום עקרוני על השאלת המגן השמאלי שמוליק מלול לעונה נוספת. השחקן, שהיה שותף למאבקי הירידה בעונה שעברה, צפוי לחתום בקרוב על הסכם ההשאלה. ייטב לוזון יגיע בסוף השבוע לארץ וייפגש עם בן שמעון. לאחר מכן יודיע המועדון על הצטרפותו לצוות המקצועי כעוזר. בפתח תקוה מנסים למצוא משקיעים כדי להגדיל את התקציב בעונה הבאה, אבל מבינים שגם אם זה יקרה, לא יוכלו לחרוג בהרבה מעבר לתקציב המינימום.

המאמן קובי רפואה, שהודיע למועדון על ההחלטה לעזוב בשבוע שעבר, מחזיק בהצעות מהליגה הלאומית ומתכוון להמשיך לאמן בעונה הבאה.

בריאן חרסיסיץ' הפועל תל אביב מול דן איינבינדר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בן שמעון מעוניין. חרסיסיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully