וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה שסיכמה עם גורדנה, השחקן מכחיש

המועדון הוציא הודעה כי התנאים עם הקשר שהפך לשחקן חופשי סוכמו, השחקן טוען שיש פערים ועדיין מועמד לקרית שמונה ובאר שבע. הוארך ההסכם עם פוג'יקום

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב מול אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שום דבר עדיין לא סגור. גורדנה/ברני ארדוב

חרף הודעת הפועל תל אביב על סיכום על חוזה חדש בין בינה לבין הקשר רועי גורדנה, בסביבת הקשר טוענים כי הדברים לא נכונים ועדיין יש פערים בינו לבין הקבוצה. השחקן, שחוזהו הסתיים לאחר תום העונה, נמצא כבר חודשים במשא ומתן על חוזה חדש במועדון. למרות רצון שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות, נראה כי יש עדיין פערים משמעותיים בין האדומים לגורדנה. היום (שני) שוחח המנהל המקצועי איל ברקוביץ', עם הקשר וביקש ממנו להגיע לפתיחת האימונים מחר. גורדנה הסכים, אך לטענתו מלבד אישור זה לא סיכם על מאומה וההודעה יצאה ללא ידיעתו. הצדדים ימשיכו במשא ומתן, כשלשחקן הצעות ממספר קבוצה, בהן הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה. ייתכן שבסופו של דבר יעבור לאחת מהקבוצות הללו.

הפועל תל אביב הודיעה על המשך שיתוף הפעולה עם חברת FUJICOM, שתמשיך לשמש כמעניקה חסות ראשית לקבוצה גם בעונת 2014/15. מנכ"ל ובעלי החברה אלי קמחי והנהלת המועדון חתמו על הארכת חוזה האימוץ בשנה נוספת. קמחי: "החיבור עם הפועל תל אביב הינו טבעי עבור פוג'יקום, ההזדהות עם ערכי הקבוצה וההיכרות עם מנהלי הקבוצה, הקפטנים והשחקנים בשנה החולפת היו עבורנו כבוד גדול. אנחנו צועדים לשנה חדשה, בה FUJICOM ממשיכה לתמוך בקהילה באמצעות תרומתנו לספורט הישראלי ואני מאחל שנה מוצלחת להפועל ולנו".

עידו חג'ג', שאחראי על החיבור המוצלח בין הצדדים, אמר: "אני מודה לאלי קמחי ושמח על המשך שיתוף הפעולה בין שני מותגים חזקים כמו הפועל תל אביב ופוג'יקום. אני בטוח ששני הצדדים ימשיכו להרוויח מהשותפות הזו. מעבר לעסקים, נוצר קשר חזק עם קמחי, כזה שהפועל תל אביב והאוהדים שלה ימשיכו ליהנות ממנו גם בעונה הקרובה ואף מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully