וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ויתרה על כריסטנסן שסירב לעבור בדיקות

15.6.2014 / 19:38

קשרה של קופנהאגן סירב לבדיקות מקיפות והעסקה בוטלה. אויאמה קרוב לחתימה. פגישה עם חיימוביץ', פיליאבסקי מתקרב

מוחמד צ'יטה שחקן קלוב ברוז' מול תומאס קריסטנסן שחקן פ.צ. קופנהאגן. AP
""הוא עבר פציעה בשנה האחרונה וברגע שסירב לבדיקות מקיפות אמרתי לבית"ר לרדת מהשחקן". תומאס כריסטנסן/AP

בבית"ר ירושלים מנסים לחזק את הקבוצה לקראת פתיחת האימונים במספר שחקנים זרים איכותיים, אך בינתיים פרט לז'רקו קוראץ' לא צורף אף שחקן לסגל של מנחם קורצקי. היום (ראשון) מתברר כי הקשר הדני תומאס כריסטנסן שסיכם את תנאיו לשנתיים סירב לעבור בדיקות רפואיות מקיפות ובשל כך הנושא ירד מהפרק. מי שהיה אמון על העסקה היה נציגו שלומי בן עזרא שאמר כי "הוא עבר פציעה בשנה האחרונה וברגע שסירב לבדיקות מקיפות אמרתי לבית"ר לרדת מהשחקן. יש לנו אחריות ואם שחקן מסרב לבדיקות רפואיות יש לכך סיבה".

את האופטימיות שואבים בבית"ר מהמשא ומתן עם הנריק אויאמה. בין בית"ר ללגיה ורשה יש סיכום לגבי השאלתו של השחקן עם אופציה לרכישה בתום העונה. מחר אמור השחקן להגיע לורשה על מנת לסכם מול ורשה את תנאי השחרור ולאחר מכן להגיע לישראל על מנת לחתום בבית"ר.

גורם בבית"ר אמר היום כי "הפרסומים בתקשורת גרמו ללא מעט אנשים לנסות ולחבל בעסקה כאשר סוכנים מישראל התקשרו ללגיה והציעו להשיג להם יותר כסף, פשוט בושה. נקווה שלא יהיו הפתעות של הרגע האחרון ונוכל לברך על החתמה גדולה". אם אויאמה יחתום, עשויה בית"ר לוותר על תומר סוויסה או לידור כהן, שבמקרה שלו הדברים יתבהרו עוד מספר שבועות ובאם יחליט בכלל לפנות לוועדה למעמד השחקן.

קורצקי יחד עם עוזרו אורי אוזן נפגשו היום עם סוכן השחקנים בוריס נורמן המייצג את אנדריי פיליאבסקי. בנוגע לשכרו של פיליאבסקי, הצדדים צפויים להגיע להבנות ומה שנותר הוא להבין מה תהיה דרישתה של מכבי חיפה והאם תבקש מהשחקן לחתום לעונה נוספת במועדון.

במקביל, בבית"ר בודקים בלם נוסף אך אם לא ייתן תשובה חיובית, בימים הקרובים המטרה של בית"ר תהיה לסגור עם פיליאבסקי עד לפתיחת האימונים בסוף החודש. מחר ייפגש מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני עם נציגיו של הבלם זאב חיימוביץ' במטרה לצרפו לקבוצה וכמו כן גם עם אבי נמני במטרה לסכם את העברתו של בן רהב שישמש כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully