וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלם נבחרת בולגריה ברשימות, הירש יושאל

15.6.2014 / 17:55

סטנוייביץ' מחפש בלם בכיר, במועדון בדקו עלויות של בלם ליטקס, ניקולאי בודורוב. החלוץ יעבור בהשאלה. סלליך שוחרר

סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מסיים את דרכו בחיפה. סלליך/קובי אליהו

מכבי חיפה הגיעה לסיכום סופי עם הקשר סינטאיהו סלליך על התרת חוזהו במועדון. השחקן, שהחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, שוחרר ללא תמורה וחוזהו בטל. סלליך כבר זכה להתעניינות מצד מספר קבוצות, בניהן הפועל באר שבע, שמחפשת שחקן נוסף לחלק ההתקפי. בכך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן סיים את דרכו במועדון. חיפה תנסה להגיע לסיכום על התרת החוזים של שלושת השחקנים הזרים שלה: בויאן שראנוב, אנדריי פיליאבסקי ואדין צוצאליץ' ועל התרת החוזה של אביחי ידין וסארי פלאח. כרגע, ידין מתכוון להתייצב לפתיחת האימונים. כצפוי, הנהלת חיפה הודיעה היום גם החלוץ שחר הירש יושאל בעונה הבאה. החלוץ הבין כי יושאל עוד בשבוע שעבר כאשר נקרא לשיחה עם ראשי המועדון.

חיפה תחדש את האימונים בעוד קצת יותר משבועיים, ועד אז סטנוייביץ' ינסה להחתים שחקן זר נוסף, כנראה בעמדת הבלם. המאמן בוחן מספר אופציות, כולל מפרטיזן בלגרד, ובקרוב אמורה להתקבל החלטה בעניין. אחד השמות שנמצא ברשימות הוא בלם ליטקס לובץ' ונבחרת בולגריה, ניקולאי בודורוב. הבלם בן ה-28 רשם 24 הופעות במדי נבחרת בולגריה ומשחק בקבוצתו הנוכחית מאז 2009. המאמן נוטה לצרף בלם וקשר זרים ולסגור את הסגל, אבל ייתכן שינוי של הרגע האחרון – החתמת קשר ישראלי נוסף.

יניב קטן ייפגש בהמשך השבוע עם יעקב שחר והשניים יחליטו יחד האם להכריז סופית על פרישה. עשרות אוהדים פנו בימים האחרונים לשחקן וביקשו ממנו לפרוש רק בתום העונה, אך במועדון סבורים שקטן לא יהיה מסוגל לעמוד בעומס האימונים ולכן במועדון יש מי שממליץ לו לפרוש. הקשר יוסי בניון צפוי לנחות בסוף השבוע בישראל. הוא ייפגש עם ראשי המועדון ויחתום על חוזה לשנתיים, שבסיומו צפוי להפוך למנהל הספורטיבי של המועדון. לאחר מכן הוא יערוך מסיבת עיתונאים רשמית לרגל חזרתו למועדון.

בנושא מחלקת הנוער: גילי לבנדה ונזי עודה מונו למאמני נערים א'. לבנדה ימשיך עם הקבוצה עונה שלישית ברציפות. המאמן אורי גוטמן, בנו של המאמן הלאומי אלי גוטמן, ירד מנערים א' לשנתון נערים ב'. את הקבוצה המקבילה יאמן סמי מיכאלוב. את שתי קבוצות נערים ג' יאמנו משה שושן ואביב כנפו.

ניקולאי בודורוב שחקן נבחרת בולגריה (משמאל) שומר על אנטוניו קנדרבה שחקן נבחרת איטליה. AP
24 הופעות במדי הנבחרת. ניקולאי בודורוב, משמאל/AP

(עדכון ראשון: 14:34)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully