וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כעס על אי תשלום הוצאות

15.6.2014 / 20:08

שחקנים ואנשי צוות ציפו לקבל החזרים במשכורת האחרונה. גורם: "ההחזרים הם חלק מינורי". כיוואן מעורר עניין בקפריסין

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
יואב כץ/ברני ארדוב

לא שקט בהפועל חיפה: חלק משחקני הקבוצה ואנשי המועדון זועמים על כך שלא קיבלו היום (ראשון) במסגרת המשכורות האחרונות של העונה את החזרי הוצאות העונה כולה. לטענת אותם שחקנים ואנשי צוות, הם לא קיבלו את ההחזרים למרות שהובטח להם שהם יכללו במסגרת המשכורת האחרונה של השנה, מה שהגביר את הזעם הגדול.

גורם במועדון התייחס לכך ואמר לוואלה! ספורט: "היום קיבלו כולם את המשכורת האחרונה של העונה. כמו כל העונה ובכלל בכל העונות שקדמו, כולם קיבלו את המשכורות בזמן. ההחזרים שהם חלק מינורי לעומת המשכורות יטופלו גם הם בתקופה הקרובה".

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבוקש בקפריסין. כיוואן/אדריאן הרבשטיין

קשרה של הפועל חיפה הישאם כיוואן מבוקש בליגה הראשונה בקפריסין. הוא עשוי לצאת לאי כבר בשבועות הקרובים כדי לסכם באחת מאותן קבוצות שהביעו בו עניין. כיוואן סיים חוזה בהפועל חיפה ויכול לצאת לחו"ל כשחקן חופשי, בעוד שמעבר שלו לארץ יחייב את הקבוצה אליה יעבור לשלם דמי השבחה להפועל חיפה. כעת מתברר שכמה קבוצות באי השכן מעוניינות בשירותיו של השחקן וכבר גיששו אצלו.

לוואלה! ספורט נודע שאחת הקבוצות היא אנורתוזיס, במדיה שיחקו בעונה החולפת עמית בן שושן ומשה אוחיון. כעת ייתכן ששחקן ישראלי נוסף יגיע לקבוצה. לפי מקורות בקפריסין, מלבד אנורתוזיס יש עוד קבוצה אחת שמתעניינת בשירותיו של השחקן. אגב, למרות ההתעניינות כיוואן כלל לא פוסל הישארות בהפועל חיפה ובמקביל מנהל מו"מ עימם על הישארותו בקבוצה.

בחיפה בינתיים מרוצים מההחתמות האחרונות של הקבוצה, אך מעוניינים לצרף עוד לפחות שלושה או ארבעה שחקנים: חלוץ זר, חלוץ ישראלי נוסף ומגנים בשני הצדדים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה התעניינה במוחמד גדיר, אך השחקן בוחן גם אופציות אחרות. בחיפה עוסקים גם בנושא מגרש האימונים שישמש את הקבוצה בעונה הבאה. ייתכן שבקבוצה מצאו פתרון יצירתי ובמקום תשלום על השימוש במגרש בנשר בחיפה, יעברו לקבוצה המקומית כמה שחקנים וביניהם שרון לוי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully