וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: לינוי אשרם זכתה בשתי מדליות ארד

15.6.2014 / 12:52

המתעמלת שהשתתפה באליפות אירופה לנערות זכתה במקום השלישי בגמרי האלות והסרט. בתרגילים נוספים סיימה 4 ו-5

לינוי אשרם. עמית שיסל,
הישג נאה. לינוי אשרם/עמית שיסל

הישראליות ממשיכות לככב באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית: אחרי שנבחרת ישראל קטפה את מדליית הארד בתחרות הקרב רב ונטע ריבקין רשמה הישג נפלא עם הזכייה במקום הרביעי בתרגיל היחידות, היום (ראשון) הצטרפה לינוי אשרם בת ה-15 לרשימת ההישגים המכובדים בתחרות בבאקו.

אשרם זכתה בשתי מדליות ארד באליפות בקטגוריית הנערות. את המדליה הראשונה היא השיגה בתרגיל האלות שבו קיבלה 15.7 נקודות. באותו תרגיל זכתה במדליית הזהב מתעמלת מרוסיה ובמדליית הכסף זכתה יריבה מבולגריה. המדליה השנייה של אשרם הגיעה בתרגיל הסרט שעליו קיבלה 15.65 נקודות. במדליית הזהב זכתה יריבה רוסיה ובכסף יריבה אוקראינית.

בגמרים האחרים שבהם השתתפה היא הסתפקה במקום הרביעי בכדור (15.816 נקודות) ובמקום החמישי בחישוק (15.658 נקודות). כעת מעניין יהיה לעקוב אחר הופעתה של המתעמלת המוכשרת במשחקים האולימפיים לנוער שיתקיימו באוגוסט בנאנג'ינג.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית סיימה היום את הופעתה באליפות אירופה בבאקו. ישראל דורגה במקום הרביעי בתרגיל המשולב בכדור וסרט עם 17.500 נקודות. במקום הראשון סיימה נבחרת רוסיה, במקום השני אזרבייג'ן ובמקום השלישי סיימה בולגריה. בתרגיל האלות סיימה ישראל במקום השביעי עם 16.366 נקודות. נבחרת בולגריה זכתה בתרגיל זה במקום הראשון, במקום השני רוסיה ובמקום השלישי ספרד.

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. : עמיל שיסל, באדיבות הוועד האולימפי,
לינוי אשרם מתעמלת ישראלית/: עמיל שיסל, באדיבות הוועד האולימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully