וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס צפוי להרוויח 350 אלף דולר כמאמן מכבי ת"א

15.6.2014 / 1:00

מי שהיה עוזרו של בלאט וצפוי לקבל את המושכות אמור לקבל שדרוג של כ-130 אלף דולר לשכרו. אבי אבן ואלון שטיין יהיו עוזריו

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב לצד מחליפו גיא גודס. ברני ארדוב
בקרוב במושב הנהג. גודס עם בלאט/ברני ארדוב

שלושה ימים לאחר ההכרזה הרשמית של דיוויד בלאט על עזיבתו את מאמן מכבי תל אביב לטובת משרת אימון ב-NBA, תיפגש היום (ראשון) הנהלת מכבי עם יורשו הצפוי של בלאט, גיא גודס. לוואלה! ספורט נודע כי גודס אמור לקבל שכר של כ-350 אלף דולר נטו לעונה, שדרוג של כ-130 דולר לשכרו מהעונה הנוכחית בה היה עוזרו של בלאט. בפגישה בין קברניטי המועדון ובין המאמן המיועד, תבקש ההנהלה לשמוע את החזון של גיא גודס לגבי הקבוצה ואת תוכניותיו לעונה הבאה.

סבב המינויים אינו נעצר בגודס: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי נוטה למנות את אבי אבן, הסקאוט הנוכחי של הקבוצה, לתפקיד עוזר המאמן שגודס עומד לפנות. עוזר המאמן הנוכחי, אלון שטיין, המוערך מאוד בקבוצה, צפוי להמשיך בתפקידו.

אלי דריקס אמר על עזיבתו של בלאט: "במהלך הפגישה עם שמעון בלאט אמר שהוא קיבל החלטה לא להמשיך במכבי. עד כמה הופתעתי שהוא עזב? הופתעתי כי היה לי קשר יומיומי איתו ודסקסנו לא מעט לגבי איפה הוא יהיה בשנים הבאות. המסר שהוא העביר היה שהוא רוצה להישאר במכבי ורואה את העתיד שלו בקבוצה. בימים האחרונים הבנתי שיש לו הצעות – גם מה- NBA, אני מאחל לו בהצלחה".

לשאלה כיצד ישתנה הקונספט המקצועי בקבוצה בעקבות השינוי בעמדת המאמן, השיב דריקס: "את זה צריך לשאול את המאמן הבא שימונה. גיא ודיוויד בלאט עבדו ארבע שנים ביחד, אם תמיד אומרים על זוגות נשואים שהם הופכים להיות דומים, אני מניח שיש השפעה של בלאט על ה'אני מאמין' של גיא גודס כמאמן, ואם גודס יהיה המאמן - אני מניח שלא ישתנו יותר מדי דברים".

ניקולה וויצ'יץ', אבי אבן, מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
אמור להתמנות לעוזר. אבן עם וויצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully