וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "רק שאויאמה לא יברח ברגע האחרון"

14.6.2014 / 19:26

בבית"ר ירושלים מקווים לסגור עם החלוץ האסטוני של לגיה ורשה: "הוא שחקן ברמה גבוהה". כריסטנסן יבחן הצעות נוספות

הנריק אויאמה שחקן נבחרת אסטוניה (משמאל). AP
יברח ברגע האחרון? אויאמה/AP

בבית"ר ירושלים מתוחים מאוד בימים האחרונים בנוגע לעסקת העברתו של הקשר-חלוץ האסטוני הנריק אויאמה, שעל המו"מ עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בבית"ר יודעים שמדובר בשחקן איכותי שיכול לשדרג את הקבוצה אך חוששים כי ברגע האחרון יעשה פניית פרסה. גורם במועדון אמר כי "כל התנאים איתו ועם לגיה ורשה מסוכמים אבל עד שזה לא חתום אי אפשר לדעת. מדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד שלא פשוט להביא אותו, נקווה שלא יברח ברגע האחרון". השחקן חתום לשנתיים נוספים בורשה ועל פי הסיכום הוא יושאל לבית"ר עם אופציה לרכישה בסכום של 350 אלף יורו בתום העונה.

במידה ואויאמה יחתום, בית"ר עשויה לוותר על תומר סוויסה ולנסות לקדם את המו"מ מול חנן ממן. אנדריי פיליאבסקי צפוי לקבל הצעה כספית בימים הקרובים ואם הצדדים יגיעו להבנות גם מול מכבי חיפה הוא יצטרף לקבוצה. במקביל בודקים בבית"ר מספר בלמים נוספים. בעקבות עזיבתו של ניסו קפילוטו ממשיך זאב חיימוביץ' להיות המועמד המוביל לעמדת הבלם ואמור להתמודד עם טל כחילה על מקום בהרכב אם כי בקבוצה בודקים אופציות נוספות.

בקבוצה התאכזבו לקבל אמש (שישי) הודעה מהקשר הדני, תומאס כריסטנסן כי הוא מעוניין לבדוק אופציות נוספות ובשלב זה לא ממהר להגיע לישראל. במועדון נענו לכל בקשות הקשר בנוגע לסכומים ולאורך החוזה אך מנגד גם לא היו מופתעים ואמרו: "שחקנים כאלה קשה להביא לכאן, תמיד יש חשש שבסוף הם לא יחתמו". אגב, גם הקשר הפורטוגלי אנדרה ליאו לא יגיע למועדון והוא חתם בבטיס.

בבית"ר עדיין לא הוחלט אם לצרף מגן ימני שיתמודד עם אלי דסה על מקום בהרכב (גישושים נעשו אצל תומר לוי מהפועל רמת גן ונאור פסר) או שלתת לתומר ירוחם להתמודד עם דסה על התפקיד. ירוחם הושאל בינואר האחרון למכבי יבנה ובבית"ר קיבלו דיווחים חיוביים לגביו. ירוחם חתום בבית"ר לעונה הבאה ובכל מקרה צפוי לפתוח איתה את האימונים כמו מספר צעירים נוספים. הבלם-קשר דוד קלטונס מנבחרת הנוער צפוי להצטרף לקבוצה הבוגרת, כמו גם אבישי כהן.

אנדריי פיליאבסקי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לקבל הצעה כספית בקרוב. פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully