וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: לוס אנג'לס זכתה באליפות

14.6.2014 / 8:44

הקינגס ניצחו בהארכה כפולה 2:3 את ניו יורק ריינג'רס והשלימו 1:4 בסדרת הגמר כדי להשיג תואר שני תוך שלוש שנים

שחקני לוס אנג'לס קינגס חוגגים זכייה באליפות. AP
יש אליפות. הקינגס חוגגים/AP

עונת ההוקי הגיעה לסיומה הלילה (בין שישי לשבת), כאשר לוס אנג'לס קינגס זכתה באליפות שנייה תוך שלוש שנים, אחרי שניצחה 2:3 את ניו יורק ריינג'רס במשחק החמישי והשלימה 1:4 גדול בסדרת הגמר של הסטנלי קאפ.

אלא שלמרות הניצחון המוחץ בסדרה, ממש כמו במשחקים הקודמים, גם הקרב הזה היה רווי בדרמה וממש כמו בשני המשחקים הראשונים בסדרה, שהיו אף הם בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס, גם המשחק הזה הסתיים רק אחרי הארכה, כפולה אפילו.

ג'סטין וויליאמס העלה את הקינגס ליתרון אחרי שער מקרוב בתום מאבק קשוח בשליש הראשון, אבל הריינג'רס, שעדיין האמינו שהם יכולים לעשות את המהפך הגדול, לא ויתרו. כריס קריידר היה מספיק זריז כדי לכבוש ולמרות שג'ונתן קוויק הציל את הקינגס, רגע לפני סיום השליש השני, בריאן בויל השלים מהפך בשער נהדר לחיבור.

הקינגס יצאו להילחם, כדי לא להסתבך. 12 דקות לתום הזמן החוקי מריאן גאבוריק השווה והמשחק נכנס להארכה. בהארכה הראשונה הריינג'רס התקרבו מאוד והדיסקית פגעה בקורה של קוויק. מנגד, הקינגס כבר ראו את האליפות אבל אצלם המשקוף היה זה שעצר. בסופו של דבר, בהארכה השנייה, אלק מרטינס היה הגיבור הגדול של עיר המלאכים וחמש דקות לסיומה הוא הגיע ראשון לריבאונד וכבש מקרוב את שער האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully