וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: מרקו בלבול, אלי כהן וגיא לוי מועמדים מובילים

13.6.2014 / 11:42

שיחות נעשו גם עם ניסן יחזקאל.ההנהלה תתכנס לקבל החלטות לעונה הקרובה, ויוצגו עיקרי הדברים מהנסיעה לקטאר

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
הנסיעה לקטאר הניבה הבטחה לסיוע כספי. מאזן גנאים/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין תתכנס הערב (שישי) כדי לעבוד על ההכנות לעונה הבאה וכן על המסע של יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס וחברי הנהלה נוספים ביחד עם ראש העירייה מאזן גנאים לקטאר. בישיבה היום צפוי אבו יונס להציג את עיקרי הדברים מקטאר ואת העובדה שהאמיר הבטיח לגייס סכום שינוע בין מיליון דולר לשני מיליון דולר עבור הקבוצה, סכום שצפוי לתת מרווח נשימה כלכלי למועדון בעונה הקרובה.

בנוסף, בקבוצה יבהירו שהם מחכים לעוד כספים שהובטחו מהעירייה וכן יפרשו את התוכנית לעונה הבאה. כמו כן, יעלה נושא המאמן כשלא ברור אם ההחלטה תתקבל עוד הערב, אך בהנהלה מעוניינים לסכם עם מאמן או לפחות להחליט על אחד כזה עד יום שני הקרוב.

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יגיע לסכנין? גיא לוי/קובי אליהו

בינתיים נראה שהמועמדים המובילים לתפקיד הם מרקו בלבול, שאימן בהצלחה בעונה שעברה וזוכה לתמיכה מכמה חברי הנהלה בכירים, אלי כהן שאימן בבית"ר ובהפועל עכו וגיא לוי. לוואלה! ספורט נודע שבין ראשי סכנין לבין ניסן יחזקאל נערכו כמה שיחות לאחרונה, והמאמן נמצא ברשימת המועמדים אך סיכויו נכון לעכשיו פחותים מאלו של השלושה האחרים.

בגזרת השחקנים בקבוצה יחכו לזהות המאמן ואז ינסו למהר ולסגור עם שחקנים כשהבולטים שברשימת המועמדים מבחינת ההנהלה הם דדי בן דיין אותו רוצים לעונה נוספת, מוחמד גדיר שיושאל שוב ממכבי חיפה וכבר בודק אופציות אחרות, ודיא סבע אותו רוצים בהנהלה להחזיר לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully