וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: תומאס כריסטנסן מתקרב

13.6.2014 / 10:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בית"ר הגישה לקשר קופנהאגן הצעה לשנתיים.מו"מ מתקדם גם עם אויאמה. לידור כהן יצטרף?

מוחמד צ'יטה שחקן קלוב ברוז' מול תומאס קריסטנסן שחקן פ.צ. קופנהאגן. AP
מגיע לבית"ר? כריסטנסן/AP

בית"ר ירושלים הגישה אמש (חמישי) הצעה כספית לקשר פ.צ קופנהאגן תומאס כריסטנסן. בבית"ר קיבלו את בקשת השחקן לחוזה לשנתיים ובמועדון מעריכים כי רק משהו בלתי צפוי ימנע את הסיכוים בין הצדדים. כריסטנסן בן ה-31 שיחק 26 משחקי ליגה במדי קופנהאגן בעונה האחרונה ולקח חלק ב-3 משחקים במסגרת ליגת האלופות, ובמידה ויגיע נחשב לחיזוק משמעותי מאוד עבור הקבוצה. הוא צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו בעונה.

מעבר לכריסטנסן, בית"ר נמצאת במו"מ מתקדם עם הנריק אויאמה, שחקנה האסטוני של לגיה ורשה. בבית"ר הגישו למאת'רוול הסקוטית בה הוא חתום הצעה לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה ומצפים לתשובה בתחילת השבוע הבא. בבית"ר אמרו כי במידה ואויאמה יצטרף מדובר בשחקן בקנה מידה כזה שכמעט ולא רואים בארץ.

לידור כהן, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
רוצים אותו אך לא בכל מחיר. לידור כהן/מגד גוזני

בנוגע ללידור כהן, נציגי השחקן טוענים כי השחקן קיבל הצעה של 200 אלף שקל ברוטו וכי בוועדה למעמד השחקן החלוץ יוכל להשתחרר תמורת כ-600 אלף שקל, אך מנגד בפתח תקוה טוענים כי הוגשה לו הצעה על סך 400 אלף שקל ומחירו יהיה 1.2 מיליון. בפתח תקוה שוחחו עם אלי טביב בנסיון להניא אותו מרכישת השחקן אך בשלב זה בבית"ר ימתינו להחלטת השחקן אם יילך לוועדה המעמד בשחקן ובמידה ויהיה מדובר בסכום שלא יעלה על 800 אלף שקל הוא צפוי להצטרף למועדון. בפתח תקוה אמרו אתמול כי "הוא שווה 1.2 מיליון, במחיר כזה אין לנו בעיה שיעבור לבית"ר".

בבית"ר מקווים לסגור בשבוע הבא גם עם בלם כאשר על הפרק נמצאים אנדריי פיליאבסקי ובלם נוסף. בבית"ר הוחלט לרדת מהבלם הפולני אדם קוקושקה בשלב זה וגם במקרה הזה המועדון ישקיע סכום של כ-150 אלף יורו בשכרו של השחקן. בבית"ר אמרו היום: "אם כל השחקנים איתם אנו במו"מ מתקדם יסגרו יהיו לנו חמישיית זרים שישדרגו את הקבוצה ועם עוד 2-3 ישראלים טובים תשתנה כל התמונה". יש לזכור כי דושאן מאטוביץ נשאר בקבוצה וז'רקו קוראץ' כבר חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ניסו קפילוטו חתם לשלוש שנים בסנט גאלן השוויצרית. המאמן מנחם קורצקי, שרצה לראות את קפילוטו נשאר, כבר מיהר לאופציה הבאה ויצר קשר עם הבלם זאב חיימוביץ' על מנת לנסות ולהחתימו. בשבוע הבא ייפגש חיימוביץ' עם ראשי בית"ר בניסיון לסכם. השוער בן רהב צפוי לסגור לעונה אחת במועדון ולשמש כשוער שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully