וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השוער פז'מיסל קובארז' חתם לעונה אחת

12.6.2014 / 20:00

לראובן עטר יש שוער חדש, אחרי שהצ'כי חתם על חוזה והפך לזר הרביעי של האדומים מהכרמל. דדי בן דיין עלה כאופציה

שוער סלובן ליברץ, פז'מסיל קובארז'. GettyImages
השוער החדש של ראובן עטר. פז'מיסל קובארז'/GettyImages

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, והערב (חמישי) נודע כי השוער הצ'כי פז'מיסל קובארז' חתם לשנה במועדון ויהפוך לזר הרביעי של הקבוצה. השוער, שנמצא במשא ומתן זמן רב חתם היום על החוזה ויצטרף רשמית לאימונים בתחילת החודש הבא. קובארז' ששיחק בסלובן ליברץ', עלה כמועמד לחיפה לאחר שמילאן בוריאן סירב להצעה אותה קיבל והעדיף לחכות להצעות אחרות. קובארז', שהצטיין בעונה שעברה נכנס לתמונה כשהמאמן ראובן עטר ואבי פרץ, שצפוי לסכם על המשך דרכו כמאמן שוערים, התרשמו מאוד ורצו את הצ'כי בקבוצה.

עוד לפני החתימה של השוער החתימו בחיפה את טאדאס קיאנסקאס שהאריך חוזהו במועדון ואת מינדאוגאס קאלונאס מנבחרת ליטא שהצטרף לקישור ההתקפי של הקבוצה. מלבד השלושה גם דריו פרננדס צפוי להישאר בקבוצה ולהיות הזר הרביעי שלה כך שלעטר נותר מקום לשחק זר אחד כשהעמדה המועדפת לשחק שכזה היא עמדת החלוץ.

כמו כן בקבוצה רוצים לצרף שני מגנים. לאחר שאופציית שמעון הרוש ירדה מהפרק בחיפה העלו את שמו של דדי בן דיין כאפשרות כשגם בן ביטון הוצע לקבוצה בצורה לא רשמית. בחיפה נמצאים גם במשא ומתן עם רועי שוקרני על המשך דרכו בקבוצה כשהשחקן מבוקש גם בהפועל פתח תקווה. שוקרני נחשב לאחד השחקנים המבטיחים שגדלו במועדון ובחיפה רוצים לראות אותו ממשיך כשנכון לעכשיו הסיכויים שיישאר גדולים מאלו שיעזוב לעולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully