וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט תעודה על האליפות של קרית שמונה יוקרן בשבת

12.6.2014 / 13:42

הסרט הדוקומנטרי על האליפות יוקרן בערוץ 8, ויחשוף את הסיפורים המעניינים של האוהדים שליוו את הקבוצה לתואר ההיסטורי. עבודי ואלימלך על הכוונת של נצרת עילית

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
זכייה שמאחוריה סיפור מרגש. קרית שמונה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

שנתיים אחרי שזכתה באליפות, יוקרן ביום שבת הקרוב בערוץ 8 הדוקומנטרי סרט על האליפות הראשונה של עירוני קרית שמונה. היוצר לירן שבתאי ליווה את אוהדת הקבוצה הצפונית מיכל רואמי במשחקי הקבוצה באותה עונה, ומציג אותה מנקודת מבט, תוך כדי הקשיים האישיים שעברה בחייה. בסרטו שבתאי מתעד את המירוץ ואת השמחה, הריגוש והדרך שעוברים תושבי העיר, אוהדים שעברו שנים קשות הן בשל המצב הבטחוני והן בשל אירועים אחרים.במהלך נסיעותיהם המשותפות בכל רחבי הארץ, רואמי שמה בפעם הראשונה את הקלפים על השולחן, ומספרת לבמאי הסרט מדוע היא עוזבת מדי שבת שנייה את ארבע הילדות שלה בשביל הכדורגל.

כמו כן, עוקבת המצלמה של שבתאי אחר יאיר רחמים, שנחשב בעיר לאחד האוהדים השרופים. זאת, למרות שהוא לא יכול לצעוק במגרשים כמו חבריו האוהדים שכן הוא חרש ואילם מלידה. דרך סיפורו המיוחד של הקשר בין יאיר לקבוצתו, יכיר הצופה את עולמם של החרשים בכלל ובקריית שמונה בפרט.

דמות מרתקת נוספת בסרט היא דמותו של תומר מיכאלי, ששיחק בעברו בקבוצה. מיכאלי, שחזר בתשובה לא מזמן, מצליח לעמוד בפיתוי ולהתעדכן בתוצאות המשחקים רק לאחר צאת השבת. בחירתו "השלמה", לדבריו, לפרוש מעולם הכדורגל לטובת עולם התורה נתקלת בסימני שאלה לאורך הסרט.

נאור עבודי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אם ירשים את בכר, הוא עשוי להישאר. עבודי/קובי אליהו

הצוות המקצועי של הפועל נצרת עלית מהליגה הלאומית שוחח עם ראשי עירוני קרית שמונה בבקשה לקלוט מהמועדון שחקנים צעירים שייפלטו מהסגל של קרית שמונה כשעל הפרק שני השחקנים הצעירים, נאור עבודי ולירון אלימלך. את נצרת עילית יאמן השנה שמעון הדרי, יליד קרית שמונה שאימן את הקבוצה בעבר ונחשב לאחת הדמויות המקצועיות המוערכות בעיר, כשכעת הוא ינסה לנצל את היחסים הטובים כדי לזכות בעדיפות על חלק מהשחקנים הצעירים.

הדרי מעוניין מאוד בשני השחקנים וכבר פנה לקרית שמונה בנושא. אגב, אלימלך שהצטיין במדי עירוני טבריה בעונה שעברה, יפתח את האימונים עם קרית שמונה, ואם ירשים באופן מיוחד, הוא עשוי למצוא את מקומו בסגל לעונה הקרובה. אם לא, הוא צפוי להצטרף לנצרת עילית או לקבוצה אחרת בלאומית.

בינתיים בקרית שמונה ינסו להאריך את חוזהו של שיר צדק שצפוי להישאר בקבוצה. בשלב הזה לא הוגשה הצעה רשמית לשדרוג החוזה והארכתו, אך נראה שצדק ידרוש שדרוג רציני כדי להאריך את חוזהו שכן בסוף העונה הוא יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לצאת לקבוצות בחו"ל ללא תמורה.

בקרית שמונה עדיין לא החליטו באופן סופי אם לצרף בלם נוסף לסגל לאחר שמתן אוחיון חתם במכבי חיפה ובהחלט ייתכן שבקבוצה ישארו עם מצבת הבלמים הנוכחית שכוללת את צדק, קאסיו פרננדס ודין מימוני. כמו כן, בקרית שמונה צריכים עוד לסכם רשמית את התנאים של אדריאן רוצ'ט וחן דילמוני שעדיין לא חתמו על חוזיהם לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully