וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מצפים לעזרה מאמיר קטאר: "פגישה חיובית"

12.6.2014 / 10:09

ראשי הקבוצה חזרו מהאמירויות: "האמיר הבטיח כסף, מדובר בסכום מכובד". המשלחת נתקלה בתקלות בנקודת הגבול הישראלית

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בלבול מועדף על ידי חברי ההנהלה הבכירים. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

המשלחת של הנהלת בני סכנין חזרה אתמול (רביעי) לארץ מהנסיעה לקטאר, וכעת ימתינו במועדון לראות האם אמיר קטאר תמים חמד אל-ת'אני אכן יגייס כסף עבור המועדון. חומרים ודוחות כספיים הוצגו בפני האמיר שהבין את הגירעון של הקבוצה והבטיח לגייס סכום נכבד לטובת המועדון. "ממה שאנחנו מבינים, הייתה פגישה חיובית מאוד", אמר גורם בכיר בסכנין. "האמיר הבטיח כסף ועכשיו נחכה לראות אם הוא אכן יגיע. הכיוון חיובי ומדובר בסכום מכובד לפי מיטב הבנתנו".

אגב, המשלחת נתקלה בתקלות עם הגעתה לנקודת הגבול הישראלית כשחזרה דרך ירדן. חברי המשלחת עוכבו בצד הישראלי ונחקרו לגבי המזוודות שהם הביאו עימם ונשאלו אם חזרו איתם עם כסף מזומן. כידוע, המשלחת נפגשה גם עם חבר הכנסת לשעבר שנחשד בריגול עזמי בשארה וייתכן שגם בגלל זה החליטו בצד הישראלי לעכב את חברי המשלחת.

כעת בסכנין יתמקדו בניסיונות להחתים מאמן כאשר מבחינת חברי ההנהלה הבכירים מרקו בלבול הוא המועמד המועדף. למרות זאת בקבוצה ישנם כאלה שרוצים לראות את אלי כהן שאימן בתחילת השנה את בית"ר ירושלים או את חיים שאבו מגיעים. גם שמו של גיא לוי הוזכר.

היום תתכנס ההנהלה לישיבה שבה יוצגו עיקרי הדברים מהמפגש בקטאר וכן ידונו על תקציב הקבוצה שצפוי להיות תקציב מינימום או קצת יותר וכן לדון בנושא המאמן. "תוך שבוע יתקבלו החלטות סופיות", אמר אותו גורם. "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להתחיל לתכנן את העונה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully