וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קפילוטו חתם בסנט גאלן, אוזן עוזר המאמן

12.6.2014 / 15:30

בלם בית"ר חתם לשלוש שנים בקבוצה משוויץ. קורצקי מעוניין בכריסטנסן הדני. החל מו"מ עם ב"ש לגבי סוויסה, חיימוביץ' מועמד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדנציה שנייה באירופה. ניסו קפילוטו עם סוכניו אדם קידן וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסו קפילוטו עזב את בית"ר ירושלים וחתם לשלוש שנים בסנט גאלן מהליגה השוויצרית. הבלם בן ה-25 רצה לחזור לאירופה אחרי ששיחק בעונת 2012/13 בשורות אלקי לרנקה הקפריסאית, וקיבל את מבוקשו באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. הקבוצה שסיימה שביעית בליגה הבכירה בשוויץ. קפילוטו יצטרף בליגה למונס דאבור (גראסהפורס) ואבי ריקן (ציריך). מי שמועמד לקבוצה כעת הוא הבלם של הפועל תל אביב בעונה החולפת זאב חיימוביץ'.

בבית"ר ירושלים מקדמים מהלכים לקראת העונה הבאה ובימים הקרובים צפויים להגיש הצעה כספית לקשר הדני תומאס כריסטנסן. כריסטנסן בן ה-31 משחק בשנים האחרונות בפ.צ קופנהאגן והוא בעל 9 הופעות בנבחרת דנמרק בעבר. אם המו"מ עם הקשר לא יצלח, תגיש בית"ר הצעה לקשר פאסוס פאריירה אנדרה ליאו. השחקן דורש חוזה לשנתיים, וכרגע המו"מ נתקע.

לידיעה על מועמדותו של כריסטנסן לבית"ר ירושלים

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מאיצים מגעים. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

בינתיים, בקבוצה הודיעו כי אורי אוזן מונה לעוזרו של מנחם קורצקי. אוזן עבד עם אריק בנאדו בשנתיים האחרונות במכבי חיפה. בתוך כך, בבית"ר יצרו קשר אמש עם אלונה ברקת והחלו במו"מ להשאלתו של תומר סוויסה. בבית"ר רוצים לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה. חנן ממן צפוי לקבל הצעה כספית בימים הקרובים במטרה לנסות ולסגור איתו על חוזה לעונה אחת. בנוגע לעמדת הבלם, נראה כי בבית"ר נוטים לרדת מאדם קוקושקה ויפתחו במו"מ עם אנדריי פיליאבסקי. אם לידור כהן לא יישאר במכבי פתח תקוה ויפנה לוועדה למעמד השחקן, בבית"ר יבדקו אופציה לקלוט אותו במידה ומחירו לא יעבור את ה-700 אלף שקל.

הבעלים אלי טביב צפוי לחזור לארץ בעוד שבוע וחצי לקראת ההכרעה במשפטו על תקיפת הנער. טביב השוהה בארצות הברית אמור להעביר עד לסוף החודש כ-2 מיליון שקל למשכורות אפריל ומאי ויצטרך להעביר סכום של 6-7 מיליון נוספים לקראת העונה הבאה. עם חזרתו לארץ אמור הבעלים להיפגש גם עם ראש העיר ניר ברקת.

השוער בן רהב ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב/רמלה עשוי להצטרף כשוער שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully