וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע בודקת אופציית ורטה וראלי

11.6.2014 / 21:50

במועדון רוצים לצרף מגן ימני בכיר ויפנו לאשדוד ובני יהודה. המגן דודי טויטו חתם לחמש שנים. גוטליב הוצע, לוי מחפש קשר זר

עוז ראלי שחקן בני יהודה מול קלמי סבן שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
מועמדותו חוזרת. עוז ראלי/ברני ארדוב

בעקבות הכשלון במשא ומתן עם יובל שפונגין, שהיה אמור לחתום השבוע בקבוצה, בהפועל באר שבע מתכוונים לבדוק את אופציית עוז ראלי ועופר ורטה מבני יהודה ואשדוד. שחקנה של בני יהודה הוזכר כמועמד גם למכבי תל אביב, שמעוניינת בו למרות החתמת יובל שפונגין. ככל הידוע, בני יהודה דורשת עבורו מעל שני מיליון שקלים. גם העלויות של ורטה לא נמוכות, ובמועדון מקווים שיוכלו לבצע עסקה שתוביל בסופו של דבר את אחד המגנים הבכירים בליגה לבירת הנגב.

המגן השמאלי דודי טויטו סיכם הבוקר לחמש שנים בהפועל באר שבע, זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב. טויטו שותף במחזור האחרון של העונה שעברה, במשחק מול מכבי חיפה (1:1), כשהחליף את אופיר דוידזאדה ובן תורג'מן הפצועים. טויטו אמור להיות מחליפו של תורג'מן, שלא נמצא בתוכניות של הקבוצה לעונה הקרובה וישמש כמחליפו של דוידזאדה. "מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול, שיודע שייכנס לתחרות קשה", אמרו במועדון.

במועדון מנסים לסכם עם שלומי ארבייטמן לפני אימון הבכורה שיתקיים ביום ראשון. השיחות עם ארבייטמן נעצרו שלשום ושני הצדדים מקווים שהצד השני יסכים להפחית בדרישותיו. במועדון מעריכים שהשחקן יסגור עוד השבוע. גם דודו ביטון, בן שהר ומאור מליקסון נמצאים ברשימות, אבל באר שבע לא תחתים יותר מאחד מהם, אם בכלל. אלישע לוי ממשיך לצפות בקלטות זרים. אף אחד מהם לא יגיע למבחנים. הבלם אדי גוטליב הוצע אתמול לקבוצה ומועמדותו נבדקת, וזאת למרות שהמאמן נוטה לסגור עם הבלם השבדי דניאל אסקלינג.

שחקן נוסף שהוצע למועדון הוא קשרה של נבחרת דנמרק לשעבר, תומאס כריסטנסן. כזכור, לאחרונה הוזכר השחקן כמועמד גם לבית"ר ירושלים. במועדון טרם השיבו להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully