וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים מתנתקת מטביב

11.6.2014 / 13:23

העמותה בהודעה רשמית: "די למסכת השקרים, שטביב יאכל לבדו את הדייסה שהוא בישל". תמכור את 25 האחוזים שלה?

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
העמותה לא אהבה את ההתנהלות שלו. טביב/יוסי ציפקיס

חברי עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים החליטו להתנתק מהבעלים של הקבוצה אלי טביב, זאת לאור חילוקי דעות רבים שהתגלעו לאורך השנה האחרונה בין הצדדים. חברי העמותה ערכו הצבעה ואישרו את ההתנתקות כשהמשמעות היא שכל פעילות משותפת של הצדדים תופסק מידית. העמותה מחזיקה ב-25 אחוזים ממניות המועדון וכעת היא למעשה מוכנה למכור אותם לאדם שיחפוץ בכך. מהלך כזה צפוי להיתקל בהתנגדות של טביב.

מעמותת האוהדים נמסר " לאחר שנה של ניסיונות לשתף פעולה בכל דרך עם הנהלת המועדון והבעלים אלי טביב, שנה בה תמכנו ועזרנו בכל דרך שהתבקשנו, שנה בה ניסינו להוביל מהלכים לטובת המועדון וחברי העמותה, נראה כי כלו כל הקיצין! האירועים האחרונים שפקדו את המועדון עברו את כל הקווים האדומים שניתן היה לעבור ואנחנו החלטנו להגיד די. די למסכת השקרים. די לעבודה בעיניים. די להבטחות שווא.

"אלי טביב, בעצמו ובאמצעות נציגיו, פוגע ללא הפסקה בגוף שבזכותו הוא הפך לבעלי בית"ר. עמותת האוהדים מודיעה על הפסקת שיתוף הפעולה עם אלי טביב ואנשיו ומותירה בידיו את הכבוד לאכול את כל הדייסה שבישל לבדו. נשמור על האינטרסים של המועדון מהצד, אבל לא נשתף פעולה עם אנשים שמילתם אינה מילה. עמותת האוהדים שומרת לעצמה עבור חבריה את נכסיה ותפעל למציאת בעלים אחר, ראוי יותר שיחלץ את המועדון ממצבו."

גורם בבית"ר ירושלים אמר שהצעד הוא חד צדדי שכן עד כה בית"ר לא קיבלה הודעה מראשי העמותה בנוגע לעניין זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully