וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בן שמעון סיכם לעונה, ייטב לוזון יהיה עוזרו

11.6.2014 / 10:42

המאמן, שעזב את הפועל תל אביב לאחר עונה אחת בלבד בתפקיד, יחליף את לוזון, שיישאר בקבוצה. עומר גולן: "בן שמעון גדל פה. היה קפטן וסמל". המאמן רוצה את בריאן חרסיסיץ', גם רביד גזל הוזכר כמועמד

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מצא במהרה קבוצה חדשה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב בעונה החולפת, רן בן שמעון, סיכם היום (רביעי) לעונה אחת במכבי פתח תקוה ויחליף על הקווים את ייטב לוזון. במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה ומסרו לוואלה! ספורט: "סיכמנו את כל הפרטים עם בן שמעון וייטב לוזון, השוהה בחו"ל. אחרי העונה שעברנו, היינו חייבים להביא מאמן בעל שיעור קומה".

חבר ההנהלה עומר גולן מסר בתגובה: "רן בן שמעון גדל במכבי פתח תקוה. הוא היה קפטן וסמל ואנחנו שמחים שהוא מגיע אלינו. יחד איתו, אנחנו מצפים לעשות עונה טובה. לקהל שלנו היה משקל גדול בהחלטה". לאחר שיחה עם ייטב לוזון, הוא הסכים להישאר כעוזרו של בן שמעון והמינוי יהפוך לרשמי בימים הקרובים.

בן שמעון, שבדק לאחרונה אפשרות לאמן בקפריסין, סיכם לאחר ששוחח עם שינו זוארץ וגולן. כזכור, לאחר סיום העונה במכבי פתח תקוה התכוונו למנות את ייטב לוזון לעונה נוספת, אבל מאוחר יותר הוחלט שדרוש מאמן מנוסה יותר וגיששו אצל אלי כהן ופרדי דוד. שלשום החליט המאמן קובי רפואה לסיים את תפקידו והודיע להנהלת הקבוצה שלא ימשיך גם במחלקת הנוער. ביום ראשון תתקיים ישיבת עבודה ראשונה עם בן שמעון, יוחלט לגבי התקציב וגם לגבי מדיניות הרכש. לתפקד מאמן הנוער ימונה אלי עטוור, ששימש כמאמן נערים ב'. כזכור, שניים מהשמות שכבר עלו כמועמדים להגיע לקבוצה הם רביד גזל וסלים טועמה. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד בשיחות הראשוניות: בריאן חרסיסיץ' מהפועל תל אביב, אולם הדבר תלוי בשחרורו מהפועל תל אביב. השוער שי בוכבינדר, שהיה שוער הנוער בעונה שעברה, צפוי להיות השוער השני של הקבוצה בעונה הבאה.

עומר גולן מודיע על פרישה, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"לקהל שלנו היה משקל גדול בהחלטה". גולן/ברני ארדוב

בן שמעון בן ה-43 למעשה חוזר למועדון בו גדל. הוא שיחק במכבי פתח תקוה בשנים 1987-1995, לפני שעבר להפועל חיפה. בהמשך שיחק תקופות קצרות בהפועל פתח תקוה ובבני יהודה.

הקבוצה ממלאבס, שניצלה מירידה בדקה ה-90 של מחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון, תהיה קבוצת הבוגרים השישית בקריירת האימון של בן שמעון. בשנים 2003-2005 אימן את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר מכן עמד על הקווים של הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה (שתי קדנציות), מכבי תל אביב, א.א.ק לרנקה והפועל תל אביב. את קרית שמונה הוביל לאליפות הראשונה בתולדותיה בעונת 2011-12.

בן שמעון מונה למאמן הפועל תל אביב בקיץ שעבר והצעיד אותה למקום הרביעי. הקדנציה שלו במתחם חודורוב ידעה עליות ומורדות, כשבין היתר הקבוצה לא הצליחה לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית והתקשתה בליגה, אך מנגד הציגה יכולת טובה בלא מעט משחקים וצברה הרבה נקודות בפלייאוף העליון. לפני כשבועיים הפועל תל אביב החליטה לסיים את עבודתו בטענה שהיא לא יכולה לעמוד בשכרו הגבוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully