וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן אוחיון חתם במכבי חיפה: "מעבר גדול עבורי"

11.6.2014 / 17:28

בלם עירוני קרית שמונה הצטרף לשנתיים: "כבר לא יכול לחכות לפתיחת האימונים". שראנוב על הדיווחים ביוון: "פאוק? יהיה נהדר"

מתן אוחיון שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
בחיפה בונים עליו. אוחיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי שסיכם אתמול (שלישי) את תנאיו לשנתיים במכבי חיפה, הבלם מתן אוחיון עבר הבוקר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לשנתיים. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' קיבל דיסק עם ביצועי השחקן מהעונה שעברה, ולאחר מכן נתן אור ירוק להחתימו. "המטרה הייתה לצרף עוד בלם מהיר למרכז ההגנה וכיום מדובר באחד הבלמים הכי מהירים בישראל", אמרו בחיפה על הבלם, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. אחד השחקנים הסביר: "ההגעה של אוחיון תוסיף חכמה ומהירות למרכז ההגנה, שסבלה מאיטיות בתקופה של אנדריי פיליאבסקי ואדין צוצאליץ'".

אוחיון אמר לאתר הרשמי: "זה מעבר גדול עבורי, אני מגיע למועדון הכי גדול בישראל. יש פה צוות מצוין וקהל גדול ואני כבר לא יכול לחכות לפתיחת האימונים. אני רוצה להצליח עם הקבוצה ולהגיע יחד עם הקהל, הצוות ושאר השחקנים להישגים". על האצטדיון החדש סמי עופר אמר אוחיון: "האצטדיון נראה מדהים, לא ראיתי הרבה דברים כאלה גם באירופה". הידיעה על מועמדותו של אוחיון פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט.

מתן אוחיון שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מחכה כמו כולם להגיע לסמי עופר. מתן אוחיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

עבור אוחיון בן ה-28, שחווה שתי ירידות ליגה רצופות עם שרלרואה ומכבי פתח תקוה, העונה האחרונה הייתה קפיצת מדרגה. הוא הצליח להתברג להרכב של קרית שמונה והפך לשחקן דומיננטי אצל מחזיקת הגביע. המטרה של סטנוייביץ' הייתה לכלול ארבעה בלמים בסגל שלו – קינן, אוחיון, בלם זר ואיאד חבשי. כעת מרכז ההגנה כמעט סגור. למעשה, המטרה העיקרית עד מחנה האימונים תהיה לצרף בלם וקשר זרים. במועדון שוקלים לצרף גם קשר ישראלי. השמות הרציניים שעלו עד כה לעמדת הקשר האחורי הם של ניקולה דרינצ'יץ' מפרטיזן בלגרד ושל איבן מרקוביץ' מצסק"א סופיה, שנחשב לכשרון גדול, אך סטנוייביץ' מתלבט מאוד לגביו בגלל גילו הצעיר (20).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמנה החדש של מכבי חיפה (במרכז). אדריאן הרבשטיין
הבנייה נמשכת. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

הנשיא יעקב שחר ייפגש בקרוב עם הקפטן יניב קטן, שהבהיר אתמול לאוהדים מדוע הוא שוקל לפרוש מכדורגל. בסביבתו של קטן טוענים כי הוא עדיין מסוגל להכריז על עונת פרישה, אבל במועדון לא בטוחים שיעמוד בעומס האימונים ולכן גם במועדון ממליצים לו לפרוש. "הבעיה העיקרית של קטן לא תהיה במגרש. האימונים של סטנוייביץ' סזיפיים וארוכים מאוד, לא בטוח שיוכל לעמוד בעומס שלהם", אמרו במועדון. יוסי בניון ינחת בשבוע הבא ויקבל את החולצה מספר 15, אותה מתכוון להעביר לו המגן אלעד גבאי. השניים כבר שוחחו לאחר הסיכום.

בחיפה מקווים לסכם בקרוב על עזיבת הזרים. ביומיים האחרונים יש לו מעט דיווחים ביוון הקושרים את שמו של בויאן שראנוב לפאוק סלוניקי. אדין צוצאליץ' מבוקש בהפועל תל אביב ומחזיק בהצעה מיוון. אנדריי פיליאבסקי מחפש קבוצה באוקראינה. תמאש פרישקין כבר חזר לאוסטריה וינה, אבל ייתכן שיושאל. לגבי שראנוב, השוער אישר בתקשורת היוונית את הדיווחים בימים האחרונים. "שיחקתי פעמיים נגד פאוק וזה היה נהדר. אם אגיע זה יהיה טוב לקריירה שלי", אמר השוער, שהוסיף כי התייעץ עם הקשר הסרבי זבונימיר ווקיץ', ששיחק עימו בפרטיזן וכיום משחק בפאוק, שהמליץ לו להגיע. שראנוב ציין כי הדבר יגדיל את הסיכויים שלו לחזור לנבחרת סרביה. יחד עם זאת, השוער ציין כי שום דבר עדיין לא סגור.

זה מתחיל: האוהדים יסיירו ב"סמי עופר"

בעקבות המעבר לאצטדיון "סמי עופר", בו תשחק הקבוצה בעונה הבאה, במועדון הוחלט לערוך בין התאריכים 25-27 ימי סיורים מרוכזים לאוהדים. המטרה היא להכיר לאוהדים מקרוב את האיצטדיון החדש, לענות על שאלות ובכך לקהל עליהם את המעבר. ביום שני ייפתח אתר המיועד להרשמה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 10:19

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully