וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מתן אוחיון סיכם לשנתיים

10.6.2014 / 18:50

יום עמוס בכרמל: בלם קרית שמונה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם על חוזהו וצפוי להרוויח כ-160 אלף דולר לעונה. גם סטויקוביץ' חתם רשמית. בניון יחזור מאנגליה בשבוע הבא, גבאי יוותר עבורו על המספר 15

קובי אליהו

מתן אוחיון סיכם הערב (שלישי) לשנתיים במכבי חיפה. אוחיון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ומצטרף לירוקים מעירוני קרית שמונה, נחשב לשחקן חופשי ובניגוד לשיר צדק, שבילה את רוב העונה מחוץ להרכב בגלל פציעה, חיפה לא תצטרך לשלם דמי ההעברה עבור ההחתמה שלו.

אוחיון צפוי להשתכר כ-150 עד 160 אלף דולר לעונה, השכר אותו היה אמור להרוויח בקרית שמונה. מחר יעבור אוחיון בדיקות רפואיות במרפאה של המועדון ולאחר מכן יגיע לפגישה במשרדי המועדון, שם הוא צפוי לחתום על החוזה באופן רשמי. אוחיון שגדל במ.ס אשדוד שיחק פעם אחת מחוץ לישראל. זה קרה בשרלרואה הבלגית בה חתם בינואר 2011, אולם כעבור שנה בדיוק הושאל למכבי פתח תקוה שירדה ליגה. בעונה שעברה הוא הגיע לקרית שמונה, זכה עמה בגביע ונחשב לשחקן הרכב, אך זו לא מימשה את האופציה בחוזה שלו והיום עבר לתחנה הבאה בקריירה - מכבי חיפה. אוחיון יהיה בצוות של ארבעה בלמים יחד עם דקל קינן, בלם זר ואיאד חבשי.

אחרי שהחתימה ארבעה שחקנים הקיץ, בחיפה מעריכים שמסע הרכש יסתיים עם שלושה או ארבעה שחקנים נוספים – בלם וקשר זרים, בלם ישראלי מחליף (אוחיון צפוי לחתום מחר) ואולי קשר נוסף. כזכור, חיפה החליטה לאחרונה להחזיר גם את מוחמד כליבאת לסגל.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה מול מתן אוחיון שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ישתפו פעולה בעונה הבאה. מתן אוחיון מול רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

אחרי ארבע שנים בהן שיחק בעיקר עם המספר 15, מגן מכבי חיפה אלעד גבאי יחליף את המספר ויעבור לשחק עם מספר אחר בעונה הבאה. הסיבה: המספר הזה מיועד לקשר ק.פ.ר בעונה החולפת, יוסי בניון, שעתיד לקבל גם את סרט הקפטן. בחיפה העריכו שלגבאי לא תהיה בעיה לוותר על המספר, וככל הידוע השניים כבר שוחחו בניהם על העניין הזה. המגן אמר לחבריו: "אף שחקן אחר לא היה מקבל את המספר הזה. יוסי זה יוסי, אני מעביר לו את המספר באהבה".

דווקא את העונה הנוכחית גבאי התחיל עם המספר 18, משום שאייל גולסה לא ויתר על המספר 15. לאחר שגולסה הושעה, גבאי חזר ללבוש את החולצה עם המספר המועדף עליו. אגב, בניון שיחק העונה עם המספר 35, כיוון שהמספר 15 נתפס על ידי שחקן אחר, הבלם נדום אונואה. "חשוב מאוד שיוסי בניון יחזור לשחק עם המספר איתו הוא מזוהה כל כך, אלפי אוהדים מחכים למספר 15", אמרו בחיפה.

ולדימיר סטויקוביץ', השוער הסרבי שחתם היום רשמית על חוזהו, התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני מקווה להציג את האיכויות שלי ולעזור לקבוצה לזכות באליפות, להגיע למפעלים אירופאים ולזכות בגביע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. מכבי חיפה
מקווה לזכות באליפות. ולדימיר סטויקוביץ'/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully