וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בית"ר ניסתה לכסות את המינוס, זה לא מעניין איש"

שופט בית הדין לעבודה דן בקנס שספגו שחקני בית"ר, שלח מסר למועדון וביקש את פרוטוקול ועדת המשמעת שנערכה לשחקנים

שחקני בית"ר ירושלים באימון. מגד גוזני
השופט ביקש מהצדדים להגיע לפשרה/מגד גוזני

בית הדין לעבודה דן היום (שלישי) בתביעה שהגישו אנשי ההסתדרות לכדורגל בשם שחקני בית"ר ירושלים נגד הנהלת המועדון בשל הקנס שספגו. הדיון, בראשותו של השופט אייל אברהמי, החל היום וזה ביקש מהצדדים לשבת יחדיו ולנסות להגיע לפשרה. בדיון עצמו טען עורך הדין שייצג את המועדון, עידו אורלנצקי, שהכדורגל אינו מהווה ביזנס ולמעשה המועדונים בארץ מפסידים כספים ומתנהלים מתקציבים וכספים שמוזרמים אליהם מגופים שונים.

השופט ביקש לקבל לידיו פרוקטוקלים מוועדת המשמעת שנערכה לשחקנים ואף עקץ את המועדון כשתהה בקול האם ההליך שהיה הינו מחוייב למציאות. "אם יש ניסיון לכסות את האוברדראפט של בית"ר, זה לא מעניין אף אחד", אמר השופט ושלח מסר לאנשי המועדון. כשדובר על הקנס ציין השופט שהעובדה שאפילו משכורת מינימום לא שולמה הינה עובדה חמורה בעיניו. כעת הצדדים יישבו בהוראת השופט בניסיון להגיע לפשרה ואם זו לא תושג יצטרך בית המשפט להכריע בעניין.

בצד המקצועי, בבית"ר מעוניינים מאוד להחתים קשר זר כשכמה שמות עומדים כבר על הפרק. שם נוסף שעלה לאחרונה הוא שמו של אור אוסטווינד המבוקש גם במ.ס אשדוד ומכבי נתניה. חנן ממן שנמצא בחופשה פרטית צפוי לחזור ולהיפגש שוב עם בית"ר כשהצדדים מעריכים שניתן יהיה לסגור על מעברו של השחקן ששיחק בבוורן בעונה האחרונה לבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully