וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ' נחת, והבה ואוחיון על הכוונת

9.6.2014 / 14:42

השוער הגיע לבדיקות רפואיות, אידריסו מספק הצהרות. הפועל תל אביב הציעה: צוצאליץ' וכסף תמורת דגני, הירוקים סירבו

מוחמדו אידריסו שחקן נבחרת קמרון. רויטרס
מודע להתרגשות לקראת העונה החדשה. אידריסו/רויטרס

מוחמדו אידריסו שסיכם לאחרונה במכבי חיפה אמור לנחות בעוד שבועיים בישראל לקראת מועד פתיחת האימונים הרשמי. בינתיים, הרכש הקמרוני שוהה כעת בחופשה בגרמניה וסיפק הצהרות באתר הרשמי של המועדון.

"שמעתי רבות על מכבי חיפה. מדובר בקבוצה ששיחקה נגד שאלקה 04 ובאיירן מינכן בליגה האירופית ובליגת האלופות. מדובר במועדון הכי גדול בישראל", אמר אידריסו. "רק לאחר שחתמתי הבנתי עד כמה המועדון הזה גדול. אוהדים רבים שולחים אליי הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם וזה מרגש אותי מאוד".

אידריסו סיפר כי נופה מסגל נבחרת קמרון למונדיאל לאחר שנפגש עם המאמן הלאומי וכשהבין ממנו כי אינו צפוי לקבל דקות משחק רבות, הודיע שהוא מעדיף להגיע לישראל ולהתכונן כראוי לעונה הבאה. מאמנו, פולקר פינקה, כיבד את בקשתו. בהמשך התייחס אידריסו להצטרפות של יוסי בניון. "יוסי שחקן ידוע ומוכר מאוד באירופה. אני מבין שבונים קבוצה טובה. זו אחת הסיבות שהגעתי לישראל", אמר. "המטרה, כמו בכל מקום שבו אני משחק, לזכות באליפות ובתארים". לגבי המעבר לאצטדיון "סמי עופר" אמר החלוץ: "אני מעודכן בהכול ומבין שיש התרגשות גדולה לקראת המעבר. גם אני מתרגש ומגיע במוטיבציה גבוהה להצליח בקבוצה החדשה שלי".

לגבי ולדימיר סטויקוביץ', לאחר שהשוער סיכם את תנאיו בקבוצה, במועדון ממתינים כעת רק לאישור הרשמי של אולימפיאקוס. השוער עצמו נחת היום לבדיקות רפואיות ואמר: "אני שמח להיות פה. מכבי חיפה זה מועדון גדול. בונים פה קבוצה טובה ואני מאמין שנעשה דברים יפים מאוד העונה". במועדון טוענים כי ההעברה תיסגר בקרוב. כזכור, חיפה תשלם למועדון היווני 700 אלף יורו ושכרו נאמד בכ-450 אלף יורו.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. מכבי חיפה
נחת בישראל. סטויקוביץ'/מכבי חיפה

בעניין אחר: מתברר כי במהלך המגעים אתמול לצירופו של אוראל דגני, הפועל תל אביב דרשה סכום כסף לא מבוטל תמורת העסקה. על פי מקורבים לעסקה, האדומים דרשו פיצוי של מאות אלפי שקלים ובנוסף להעביר לשורות הקבוצה את אדין צוצאליץ'. חיפה סירבה למהלך. "לא יכול להיות שהפועל תדרוש פיצוי יותר משווי ההשאלה של השחקן ועוד שחקן בתמורה. הם כנראה רצו שחיפה תרד מהעסקה", אמר אותו גורם. במועדון פתחו במגעים עם מתן אוחיון. בנוסף לאוחיון, לוואלה! ספורט נודע כי שחקן ישראלי נוסף נמצא ברשימות. מדובר בבלם בן והבה, שגדל בבית"ר טוברוק, שיחק בעונה שעברה בבני יהודה ולפני שנתיים בהפועל באר שבע. ככל הידוע, שיחה בעניין כבר נערכה עם אריק איזיקוביץ'.

כפי שפורסם מוקדם יותר, חיפה שתצא למחנה אימונים ב-15-27 ביולי, סגרה כבר עם שתי יריבות אותן תפגוש למשחקי הכנה. הראשונה היא בראונשוויג, שסיימה אחרונה בבונדסליגה ונשרה אחרי עונה אחת, והיריבה השנייה היא פאדרבורן, שסיימה במקום השני בליגת המשנה ועלתה לראשונה בהיסטוריה לבונדסליגה. "מדובר ביריבות אימון חזקות. בקרוב נסגור יריבה נוספת", אישרו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully