וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תפגוש את בוורן במחנה האימון

9.6.2014 / 13:57

מחזיקת הגביע תשחק בביתה של הקבוצה הבלגית לפני שתמשיך למחנה במירלו. עדיין לא נקבע המגרש יארח את הסופר קאפ

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
קיץ עמוס. קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה תשחק נגד בוורן בביתה של הקבוצה הבלגית לפני שתמשיך למחנה האימון שייערך גם השנה במירלו שבהולנד. בקרית שמונה החליטו לקיים שני מחנות אימון כמו בשנה שעברה. הראשון יתקיים בקיסריה מה-29.6 עד 3.7 ורובו יוקדש להכנה הפיזית של השחקנים ולגיבוש שלהם, זאת למרות שהסגל של הקבוצה נשאר כמעט זהה לחלוטין לזה שסיים את העונה הקודמת.

לאחר מכן, ב-16 ביולי תצא הקבוצה לבלגיה, תשחק אצל בוורן שבשורותיה שיחקו בעונה שעברה רמי גרשון וחנן ממן., ומשם תמשיך להולנד. המשחק נגד בוורן יהיה פתוח לקהל ואוהדים רבים של הקבוצה הלבגית צפויים להגיע אליו. על פי מקורות בבלגיה קרית שמונה אף עשויה לקבל סכום כסף סמלי על ההשתתפות במשחק.

במהלך השהות של קרית שמונה במחנה האימון בהולנד, תיערך הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופאית,. המשחק הראשון צפוי להיערך ב-31 ביולי. מי שצפוי להיעדר ממחנה האימון בהולנד הוא הקשר הצעיר עדן שמיר, שישתתף באליפות אירופה לנוער כחלק מנבחרת ישראל שהעפילה לטורניר.

בנוסף, קרית שמונה תשחק נגד מכבי תל אביב במשחק הסופר קאפ ב-12 ביולי. המגרש שיארח את המשחק על התואר הראשון בעונת 2014-15 עדיין לא נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully