וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את בראונשוויג ופאדרבורן

9.6.2014 / 10:18

סטנוייביץ' קבע יריבות אימון לקראת המחנה. הקבוצה החלה רשמית במגעים עם מתן אוחיון, סטויקוביץ' ינחת ביום שני לשלישי

אחרי שאתמול (ראשון) ניסתה מכבי חיפה להעביר לשורותיה של אוראל דגני מהפועל תל אביב ונתקלה בסירוב, הקבוצה החלה החלה במגעים לצירופו של מתן אוחיון, בלם עירוני קרית שמונה. כזכור, המאמן אלכנסדר סטנוייביץ' התרשם מאוד משחקנה של הפועל תל אביב, וביקש להחזירו לסגל. כעת, לאחר שאופציית חזרתו ירדה מהפרק, חיפה תנסה להאיץ את המגעים עם אוחיון, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. האדומים חייבים להעביר לחיפה כ-250 אלף שקל עד חודש אוגוסט עבור דגני, ולכן בחיפה חשבו שאלה יסכימו לוותר עליו לקראת העונה הבאה, אך הפועל תל אביב תממש את האופציה לעונה נוספת ותעביר עוד 250 אלף שקל באוגוסט הבא. אם תבחר לממש את האופציה מעבר לעונה הבאה, היא תשלם לחיפה עוד מיליון וחצי שקלים.

חיפה, שתצא למחנה אימונים ב-15-27 ביולי, סגרה כבר עם שתי יריבות אותן תפגוש למשחקי הכנה. הראשונה היא בראונשוויג, שסיימה אחרונה בבונדסליגה ונשרה אחרי עונה אחת, והיריבה השנייה היא פאדרבורן, שסיימה במקום השני בליגת המשנה ועלתה לראשונה בהיסטוריה לבונדסליגה.

מתן אוחיון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שוב עלה על הפרק. מתן אוחיון/ברני ארדוב

לגבי אוחיון, הוא מקבל עדיפות גבוהה בשל העובדה שמדובר בשחקן חופשי, זאת בניגוד לשיר צדק עליו דרש איזי שירצקי 600 אלף יורו. אוחיון, כזכור, עלה על הפרק מיד לאחר שקרית שמונה החליטה שלא לממש את האופציה עליו. סטנוייביץ' רוצה להחתים בלם נוסף לצדם של דקל קינן ובלם זר. המאמן בודק את האופציה לצרף את אחד מבלמי פרטיזן בלגרד שישוחררו בקיץ, אבל בחיפה ציינו כי ישנם מועמדים נוספים. אוחיון חזר לישראל בינואר 2012, לאחר שנה בה שיחק בבלגיה במדי שרלרואה. מאז הוא הושאל למכבי פתח תקוה שירדה ליגה ובעונה החולפת חתם בקרית שמונה וזכה עימה בגביע המדינה.

שחקן אחר עימו נפגשו במועדון הוא אביחי ידין, שמבוקש בהפועל באר שבע. במועדון ביקשו מידין לנסות ולמזער נזקים והודיעו לו כי הוא ישוחרר בהשאלה. "אף קבוצה לא תרכוש את הכרטיס ותשלם לו רבע מיליון שקל. ננסה להעבירו לקבוצה שתשלם את שכרו, או את רוב שכרו", אמרו במועדון. יוסי בניון אמור לנחות בשבוע הבא בישראל, לחתום על חוזה ולקיים מסיבת עיתונאים. הפגישה עם יניב קטן תתקיים בימים הקרובים.

לגבי ולדימיר סטויקוביץ', לאחר שהשוער סיכם את תנאיו בקבוצה, במועדון ממתינים כעת רק לאישור הרשמי של אולימפיאקוס, כשהשוער ינחת בארץ הלילה כדי לעבור בדיקות רפואיות. במועדון טוענים כי ההעברה תיסגר בקרוב. כזכור, חיפה תשלם למועדון היווני 700 אלף יורו ושכרו נאמד בכ-450 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully