וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "יהיה נפלא לסיים עונה קשה כזו עם אליפות"

8.6.2014 / 11:58

דריכות במכבי תל אביב לקראת הגמר (20:45, ער' 1). לנדסברג: "למדנו לקח, כל אחד יכול לנצח בערב נתון"

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
מוכן ומזומן. סילבן לנדסברג/יותם רונן

מכבי תל אביב תחל היום (ראשון, 20:45, ישיר בערוץ 1 ו-HD) את המסע להשבת תואר האליפות ליד אליהו. הצהובים מתארחים באולם רוממה אצל מכבי חיפה במפגש הראשון מבין שניים. הגומלין ייערך ביום רביעי. הצהובים קיבלו בחזרה את מאמנם דייויד בלאט, ששב לישראל לאחר שהות של כמה ימים בארצות הברית, במהלכם נכח בלווית אביו ואף נפגש עם מאמן גולדן סטייט, סטיב קר ושוחח עימו בנוגע לאפשרות להצטרף לצוות האימון בעונה הבאה. בינתיים, במכבי תל אביב מרוכזים אך ורק בגמר.

"לאחר כל מה שעברנו העונה וכל ההישגים שלנו במהלכה, זכייה באליפות תהיה דרך נהדרת לסיים את העונה", אמר סילבן לנדסברג לקראת המשחק. "כולם זוכרים שבשנה שעברה לא ניצחנו ולא זכינו באליפות. זה עדיין בראש שלנו ואנחנו חושבים על כך שהפסדנו לחיפה בעונה שעברה. מצד שני, זה מעניק לנו הרבה יותר מוטיבציה לקראת המשחקים מולם. למדנו לקח. בתחילת העונה הפסדנו לחולון וזה רק מוכיח שכל אחד יכול לנצח בערב נתון, אבל גדלנו והתפתחנו כקבוצה".

על מצבו ותפקידו הוסיף לנדסברג: "אני מרגיש טוב, לקח לי לזמן לשוב לכושר, אבל אני מגיע לאימונים, עובד קשה ומוכן לסדרה".

כאמור, לאחרונה עומד בפוקוס המאמן דיוויד בלאט ושאלת המשך דרכו במכבי תל אביב. המאמן הודה אתמול כי נפגש עם סטיב קר, כשלמאמן לא מעט הצעות מה-NBA וגם באירופה, בין היתר מצסק"א מוסקבה ומקבוצה בספרד. אם בלאט יעזוב, מסתמן כי גיא גודס יאייש את עמדת המאמן. בסביבתו של גיא גודס מספרים כי כבר "לפני כמה חודשים פנו אליו במכבי "הבטיחו לו את התפקיד אם בלאט יעזוב".

צוות האימון של מכבי תל אביב דייויד בלאט (מרכז) גיא גודס (ימין) אלון שטיין (שמאל). קובי אליהו
קיבל הבטחה. גודס, מימין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully