וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש הצעה משופרת לחנן ממן

8.6.2014 / 7:17

בקבוצה מהבירה רוצים לקדם את המו"מ עם הקשר שמבוקש גם בהפועל חיפה. אנדרה ליאו מועמד, קורצקי מעוניין בקוקושקה

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
בקרוב: הצעה סופית. ממן/GettyImages

בבית"ר ירושלים מתכוונים להאיץ את המשא ומתן מול שחקנים בשבוע הקרוב במטרה להתחיל ולבנות בסיס של קבוצה לקראת פתיחת האימונים בסוף החודש. המאמן מנחם קורצקי צפוי לחזור ביממה הקרובה ארצה ולזרז את ההכנות. בימים הקרובים הקבוצה צפויה להגיש לקשר חנן ממן הצעה משופרת על מנת לצרפו לקבוצה. בבית"ר אמרו כי ההצעה שתוגש לו תהיה סופית ובמידה ויסרב יפנו לאופציות אחרות. על הפרק נמצאים גם בן רייכרט ומשה לוגסי ששייכים למכבי תל אביב אך ההערכה היא כי לפחות אחד מהם יושאל.

הקבוצה בודקת את האפשרות לצרף את הקשר הפורטוגלי אנדרה ליאו בן ה-28, שמשחק בפאסוס פראיירה מהליגה הבכירה בפורטוגל. ללא קשר, דייגו קאשובה הברזילאי שהתאמן עם בית"ר בעונה שעברה ושיחק בהפועל ירושלים עשוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה על מנת לאפשר למנחם קורצקי להתרשם ממנו. גם מדסון אנריקה עדיין בתמונה. בריאן ז'ונס יקבל בקרוב הודעה כי האופציה עליו לא תמומש והוא רשאי לחפש קבוצה.

בנוגע לבלם, המאמן מנחם קורצקי עדיין נותן עדיפות לאדם קוקושקה הפולני ונראה כי אם לא יוצע למועדון בלם ברמה יוצאת דופן בימים הקרובים הוא יסכם בקבוצה לעונה אחת. קוקושקה הציב לבית"ר דד ליין כאשר במקביל אם זה לא יהיה קוקושקה בבית"ר מעדיפים בלם מוכר וצפויים לפתוח במו"מ עם אנדריי פיליאבסקי או דינו שקבורץ.

אדם קוקושקה שחקן נבחרת פולין. תומאש קינזל, AP
הציב אולטימטום. קוקושקה/AP, תומאש קינזל

בעמדת השוער, נראה כי צפוי קיץ ארוך בין אריאל הרוש לבית"ר. גורמים בבית"ר מנסים להביא למצב בו כל המשקעים מאירועי השביתה וסיום העונה לא ישפיעו על המו"מ מול השחקן על הארכת חוזהו ואף אמרו: "יש כאן הרבה כעסים ואגו וחייבים שכל מה שיעשה מול אריאל הרוש יהיה לטובת בית"ר. טביב לא רוצה להפסיד אותו עוד שנה וזה לגיטימי, יש את הרצונות של השחקן וזה לגיטימי וצריך למצוא פיתרון שהרוש יישאר בבית"ר כי לא נשארו הרבה שחקני בית כאן". אגב, אחת האפשרויות היא שיוצע להרוש לחתום לעונה נוספת אך נראה כי הוא עשוי להתבקש ולקצץ בשכרו.

מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני טס לגרמניה בסוף השבוע על מנת לבחון את אתר מחנה האימונים של הקבוצה ולבדוק אופציות ליריבות אימון. נכון לעכשיו לבית"ר עדיין אין יריבות אימון ובמועדון מקווים לארגן לפחות שני משחקים, גם אם מדובר יהיה בקבוצות חובבים. ביום שלישי יתקיים בבית הדין לעבודה בירושלים הדיון בנוגע להלנת השכר של שחקני בית"ר והקנסות שספגו, דיון אותו ביקשו ניר אלון וחטיבת הספורט של ההסתדרות. בכל מקרה, אלי טביב שלם עם הקנס שהוטל על השחקנים ובשלב זה אין לו שום כוונה לשנות אותו או להפחית חלק ממנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיץ ארוך לפניו. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully