וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ במשא ומתן בין מכבי חיפה לטל בן חיים

8.6.2014 / 6:30

הבלם לא צפוי לחתום בגלל עלות שכרו. בעיות בהחתמת דרינצ'יץ', אך פרטיזן הציעה לחיפה: רכשו את אחד הבלמים שישוחררו. שובל גוזלן ייצא לעונת השאלה

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא צפוי לחתום. בן חיים/ברני ארדוב

בעוד עם יוסי בניון הצליחה מכבי חיפה להגיע לחתימה, הרי שעם טל בן חיים נרשם פיצוץ במשא ומתן והוא לא צפוי לשחק במועדון. בחיפה טוענים כי הדרישות הכלכליות של הבלם, כמו גם שיקולי המיסוי הכרוכים בהחתמתו, יובילו כנראה לכך שבלם נבחרת ישראל לא יצטרף לקבוצה. חיפה כבר הציעה לבן חיים יותר מ-300 אלף יורו לשנתיים, אבל הבלם דורש כ-410 אלף.

סיבה נוספת לפיצוץ המגעים עימו היא ככל הנראה החתמת יוסי בניון שמהווה חריגה גדולה מהתקציב. העלות של בניון למכבי חיפה היא כמיליון דולר לעונה. בינתיים, אוהדי הקבוצה כבר ממתינים לנחיתת הקשר, שיגיע השבוע ויערוך מסיבת עיתונאים רשמית. "נחתים קשר אחורי טוב, ויחד עם שחקנים כמו ראיוס, בניון, עזרא, תורג'מן ואידריסו תהיה קבוצה נהדרת", אמרו אתמול בחיפה.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הימים האחרונים הציעה פרטיזן בלגרד לירוקים לרכוש את אחד הבלמים שישוחררו בקיץ. אחת האלטרנטיבות שהוצעו למאמן אלכסנדר סטנוייביץ' הוא ברניסלב טרייקוביץ' בן ה-24, שהגיע בעונה החולפת מקבוצת ויוודינה. גם שמו של בלם אחר הוזכר כמועמד לעזוב – ואצ'יסלב סטנקוביץ' בן ה-26 שאחרי ארבע שנים בפרטיזן הפך העונה לבורג מרכזי בקבוצה. סטנוייביץ' בודק את האפשרויות הללו, כמו גם של בלמים אחרים עליהם דיווחנו בעבר. בחיפה אישרו כי שחקנים מפרטיזן הוצעו, אך כרגע אין כל התקרבות ממשית עם אחד מהם. האפשרות להחתמת בלם פרטיזן עלתה במהלך המגעים לגבי ניקולה דרינצ'יץ', שבעניינו אין כל התקדמות (פרטיזן דורשת כרגע סכומים מופרזים) וחיפה מחפשת כבר קשרים נוספים, מתוך הנחה שהסרבים עשויים להודיע רשמית כי לא ישוחרר.

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
תמתין לו קבלת פנים חמה. בניון/ניב אהרונסון

אוהדי חיפה ממתינים לנחיתת בניון

עשרות אוהדים צפויים להגיע לנתב"ג כדי להיפגש עם קפטן נבחרת ישראל ושחקנה של ק.פ.ר בעונה החולפת. "בניון אגדה. לכולם יש מה ללמוד ממנו", אמרו כבר אתמול שחקנים בקבוצה. "זה שדרוג ענק על כר הדשא, אבל זה שדרוג הרבה יותר גדול בחדר ההלבשה". ביום שלישי תיערך פגישה בין הנשיא יעקב שחר לבין יניב קטן. אם הקשר לא יפרוש ויכריז על עונת פרישה, הוא ישמש כקפטן נוסף עם בניון. עד כה החתימה חיפה שלושה שחקנים הקיץ – החלוצים שחר הירש ומוחמדו אידריסו, ובניון. שחקן נוסף, שוער נבחרת סרביה ולדימיר סטויקוביץ', כבר סיכם את תנאיו וכל שנותר הוא לסכם את הפרטים האחרונים עם אולימפיאקוס. אם לא יקרה משהו מפתיע, השבוע תצא הודעה רשמית בעניין והוא יהיה הרכש הרביעי הקיץ.

כעת תתפנה חיפה להחתמת שחקנים נוספים: המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' רוצה להחתים בלם זר ובמועדון ישנה התלבטות האם להחתים בלם ישראלי (כזכור, שמו של מתן אוחיון עלה) או לתת את המפתחות לאיאד חבשי הצעיר, שחלק מאנשי המועדון טוען שהוא כבר בשל להפוך לחלק מהרוטציה, וחלק טוען כי הקבוצה זקוקה לבלם מחליף מנוסה יותר אם ברצונו לאיים על כתר האליפות. לגבי עמדת הקשר, פערים גדולים התגלעו במהלך המגעים עם פרטיזן בלגרד לגבי הקשר ניקולה דרינצ'יץ', ולא ברור האם יגיע. הבלם והקשר ישלימו את מכסת הזרים, ולאחר מכן חיפה אמורה לסיים את מסע הרכש העיקרי שלה עם החתמת שחקן נוסף בקישור ואולי, כאמור, גם בלם נוסף. אלעד גבאי יצטרף לתחילת האימונים ויתחרה עם אייל משומר על עמדת המגן הימני.

בפגישה שנערכה היום בין החלוץ שובל גוזלן לנשיא יעקב שחר הוחלט כי החלוץ ייצא לעונת השאלה. ההחלטה מגיעה בעקבות עומס חלוצים. לא פחות מששה חלוצים אחרים נמצאים כרגע בסגל. לא פחות מששה חלוצים נמצאים כרגע בסגל. גם שון ויסמן הצעיר לא צפוי להמשיך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ניקולה דרינצ'יץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. AP
גם לגביו קיים חוסר ודאות. דרינצ'יץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully