וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפגוש את בידגושץ' במחנה האימונים

6.6.2014 / 13:16

מחזיקת הגביע הפולני תצטרף לז'לגיריס וילנה ולגיה ורשה. הפער עם ארבייטמן: 30 אלף דולר. צפוי לסגור בשבוע הבא

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
פערים קטנים. ארבייטמן/GettyImages

30 אלף דולר בלבד מפרידים בין שלומי ארבייטמן והפועל באר שבע. הפער הזה התגלה במהלך שיחות שנערכו אתמול בין השחקן ונציגיו למועדון, אז הגישה באר שבע הצעה חדשה לשחקן – חוזה לשנתיים עם אופציה. על פי הערכות שני הצדדים, ארבייטמן אמור לחתום בקרוב. החלוץ ימריא ביום ראשון לחופשה פרטית, אבל עד אז אמורה גם נשיאת המועדון אלונה ברקת לטוס לחופשה פרטית.

ייתכן שבמהלך הנסיעות הצדדים יסכמו את הפרטים והחתימה תתבצע רק לאחר שובו של ארבייטמן ביום חמישי הבא. גם המגעים עם יובל שפונגין נמשכים, אם כי במקרה שלו הוא הביע רצון לבחון הצעה מחו"ל בימים הקרובים ואז להחליט סופית אם לחתום. במועדון רוצים לראות גם את יוסי בניון חוזר ללבוש אדום, אם כי לא בטוח שהמועדון יוכל לעמוד בעלויות השכר. כך או כך, באר שבע תגיש הצעה לשחקן בתקווה שיסכים להתגמש מעט בעלויות השכר ולחזור למועדון.

באר שבע קבעה שתי יריבות אימון לקראת מחנה האימון שלה בפולין, אליו תצא ב-30 ביוני. מדובר באלופת ליטא ז'לגיריס וילנה ואלופת פולין לגיה ורשה. היריבה השלישית הייתה אמורה להיות אחת מבין שתיים: אפואל ניקוסיה או אסטרס טריפוליס, אולם איש הקשר של המועדון הצליח לסדר יריבות אימון אחרת – מחזיקת הגביע הפולני זבישה בידגושץ'. המשחק האחרון מול לגיה ורשה ייערך באצטדיונה הביתי, הפפסי ארנה. "אלה יריבות ראויות וחזקות", אמרו במועדון.

לוח הזמנים המלא של באר שבע:
15.6 מועד תחילת האימונים בישראל
30.6 יציאה למחנה האימונים
3.7 הפועל באר שבע – ז'לגיריס וילנה
5.7 זבישה בידגושץ' – הפועל באר שבע.
8.7 לגיה ורשה – הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully