וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק"ש והפועל ת"א ידונו על מחירו של עמוס אם ישוחרר

הצפוניים מחזיקים בשני שליש מכרטיסו של השוער, להפועל ת"א יש עד סוף החודש להעביר את הכסף על דמי הכרטיס של השוער

בעירוני קרית שמונה עוקבים אחר ההתפתחויות בין דני עמוס להפועל תל אביב, ואם השחקן ישוחרר ידונו עם האדומים על תג המחיר של השוער במעבר לקבוצה אחרת. לוואלה! ספורט נודע שקרית שמונה מחזיקה בשני שליש מהכרטיס של עמוס, בעוד הפועל תל אביב מחזיקה בשליש בלבד, זאת לאור ההסכם שנעשה בקיץ שעבר בין המועדונים בנוגע לסכום דמי ההשבחה שלו.

הבעלים איזי שרצקי דרש דמי השבחה גבוהים לכל קבוצה שתחפוץ בו בארץ, והגיע להסכמה עם הפועל תל אביב על חלוקת האחוזים, כשהאדומים התחייבו להעביר 700 אלף שקלים תמורת שליש מכרטיסו של השחקן. נכון לעכשיו בתל אביב עדיין לא העבירו את הסכום ולפי ההסכם בין הקבוצות הם צריכים לעשות זאת עד סוף החודש, כשבשלב זה לא ברור האם למועדון יהיה אכן כסף לשלם לקרית שמונה את חובה לה על עמוס, וגם על המגן ליאור לוי.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
אין לו אופציות בארץ? דני עמוס/מגד גוזני

לפי ההסכם בין הקבוצות, קרית שמונה יכולה לקבוע את תג המחיר, אך בשל היחסים הטובים בין המועדונים ההערכה בתל אביב היא שהקבוצות ידונו על כך ויחליטו במשותף מה יהיה מחיר כרטיסו של עמוס. בשלב זה לא ברור איזו קבוצה בארץ תחפוץ בשוער אם ישוחרר, שכן הוא צפוי לדרוש שכר גבוה והקבוצות הבכירות כבר מחזיקות בשוערים או שמעוניינות להביא שוער זר, כשרק בית"ר ירושלים עשויה להתעניין בו, אך ספק אם תהיה מוכנה לשלם כסף רב כל כך עבורו.

אחת האופציות היא מעבר של עמוס לאירופה, כשבמקרה כזה שרצקי יהפוך להיות המרוויח הגדול, שכן אם בקיץ הקודם עמוס היה יוצא לאירופה הוא היה עובר בהעברה חופשית וקרית שמונה שטיפחה וגידלה את השחקן לא הייתה מרוויחה דבר, וכעת אם השוער ייצא לאירופה קרית שמונה תזכה לסכום כספי לא מבוטל תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully