וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעוניינת להחזיר את חנן ממן לשורותיה

5.6.2014 / 18:37

גישושים ראשוניים נעשו אך חיפה טרם הגישה הצעה רשמית. גם בית"ר מעוניינת בקשר. הבלם גל כהן חתם לשנתיים

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
גם בית"ר מחזרת. ממן/GettyImages

הפועל חיפה מעוניינת להחזיר לשורותיה את בקשר חנן ממן וגישושים ראשונים כבר נעשו בעניין. בחיפה מעוניינים להחתים ישראלי בכיר שישדרג את הקישור של הקבוצה וממן הוא השם הבולט שעלה אצל ראובן עטר ואנשי המועדון. כזכור, ממן גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ושיחק בקבוצה הבוגרת עד שעזב אותה לפני שנתיים להפועל תל אביב ובעונה שעברה לבוורן הבלגית.

מעברו של ממן לבוורן לווה בטונים צורמים מצד יואב כץ, אך בחיפה הבהירו כי הכעס של הבעלים היה נגד הפועל תל אביב ולא נגד השחקן ומבחינתו אין מניעה לחזרתו של הקשר לקבוצה. בחיפה מייעדים לממן את דמות הישראלי הבכיר ואם אושרי רואש ויוסי דורה לא יישארו בקבוצה ממן עשוי להתמנות לקפטן, אם יסכים לחזור. ממן זכה לגישושים מאנשי המועדון אך בשלב זה עדיין לא הוגשה בפניו הצעה רשמית. השחקן אינו פוסל חזרה לחיפה לי הבנתם של אנשי המועדון והצעה ראויה עשויה להחזירו לקבוצת נעוריו.

מעבר להפועל חיפה, גם בית"ר ירושלים מאוד מעוניינת בקשר ואף הגישה לו הצעה כספית. השחקן מעוניינן להגיע לבית"ר אך הפערים בין הצדדים גדולים ונראה שהצעה כספית ראויה ייתכן אף ליותר מעונה אחת תגרום לשחקן להעדיף לשחק במקום בו גדל, במיוחד לאור האירועים שסובבים את בית"ר ירושלים בתקופה האחרונה.

מעבר לממן, בחיפה החתימו את הבלם גל כהן לשנתיים. המועדון הגיש לשוער הצ'כי פרמיסל קובארז טיוטת חוזה אך זה עדיין לא השיב עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully