וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: ניצחון דרמטי לקינגס על הריינג'רס בפתיחת הגמר

5.6.2014 / 10:30

ניו יורק כבר הובילה 0:2 מהיר בשליש הראשון, אבל לוס אנג'לס ביצעה מהפך וניצחה 2:3 משער של ג'סטין וויליאמס בהארכה

ג'סטין וויליאמס לוס אנג'לס קינגס. Jae C. Hong, AP
הגיבור של לוס אנג'לס. וויליאמס חוגג/AP, Jae C. Hong

ליגת ה-NHL מגיעה לשלב ההכרעה שלה והלילה (בין רביעי לחמישי) יצאה לדרך בלוס אנג'לס סדרת הגמר על הסטנלי קאפ. הקינגס המקומיים אירחו את ניו יורק ריינג'רס, שעשתה את כל הדרך מן העבר השני של היבשת. בסופה של דרמה גדולה, לוס אנג'לס ניצחה בהארכה 2:3 ועלתה ל-0:1 בסדרת הטוב משבע.

אחרי 13 וחצי דקות של משחק, בנואה פוליאה דהר קדימה לבדו וכבש את הראשון של הריינג'רס. דקה וחצי חלפה וקרל האגלין ניצל עוד טעות בהגנת המארחים וכבר העלה את ניו יורק ל-0:2. לוס אנג'לס לא נשברה ושתיים וחצי דקות לתום השליש הראשון, הצליחה לחזור למשחק עם שער מקרוב של קייל קליפורד, שכבש עם הרבה נחישות.

המומנטום של לוס אנג'לס נמשך ושש וחצי דקות מפתיחת השליש השני, דרו דאווטי ביצע הטעייה יפה ושלח את הדיסקית לרשת כדי להשוות. לשתי הקבוצות היו מצבים גדולים לנצח בשניות הסיום, אבל שני השוערים, ג'ונתן קוויק של ללוס אנג'לס והנריק לנדקויסט של ניו יורק, סיפקו הצלות נהדרות.

בסופו של דבר, ארבע וחצי דקות בתוך ההארכה, דן ג'ירארדי איבד את הדיסקית בחצי המגרש שלו, מייק ריצ'רדס העביר מיד לג'סטין וויליאמס, שלא התמהמה ושלח פנימה את שער הניצחון. המשחק הבא יהיה בלילה בין שבת לראשון, גם כן בסטיפלס סנטר בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully