וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בכר דחה שתי הצעות מהליגה הקפריסאית

5.6.2014 / 10:03

המאמן הבהיר לראשי הקבוצה כי בכוונתו להישאר, ואמר: "כל כולי בהכנת הקבוצה לעונה הבאה". צדק צפוי להישאר, אוחיון יעזוב

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא הולך לשום מקום. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, קיבל הצעה משתי קבוצות בקפריסין, אחת מהן מ.א.א.ל לימסול, כדי לאמן אותן בעונה הבאה. בקרית שמונה הוציאו הבוקר (חמישי) הודעה בנושא והבהירו כי בכר סירב. "בימים האחרונים פנו שתי קבוצות שונות מקפריסין באמצעות סוכן קפריסאי מוכר ובכיר למאמן קרית שמונה, ברק בכר, במטרה להציע לו את משרת המאמן באחת מהקבוצות הנ"ל כשאר אחת מהן תתמודד העונה במוקדמות ליגת האלופות", נמסר בהודעה.

"מאמן הקבוצה הודיע על כך ליושב ראש המועדון, איזי שרצקי, אך הבהיר כי יש לו חוזה במועדון אותו הוא מכבד וכי כל כולו עסוק בהכנת הקבוצה לעונה הקרובה. עירוני קרית שמונה הודיעה למאמן כי היא מעריכה את יושרו המקצועי, ואכן בשל העובדה כי למאמן חוזה בקבוצה, שתי ההצעות חסרות כל רלוונטיות והנושא אינו עומד על הפרק כלל".

בכר מסר: "כל כולי בקרית שמונה ובהכנת הקבוצה לעונה הקרובה. ההצעות אמנם מחמיאות ומפתות, אך הן אינן רלוונטיות מבחינתי. בהצלחה לכולנו בעונה הקרובה".

מתן אוחיון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"האבידה של מתן תהיה מכה קשה". מתן אוחיון/ברני ארדוב

ובינתיים, קרית שמונה תנסה להגיע להסדר עם שיר צדק כדי שהבלם לא יעזוב את הקבוצה, זאת במקביל להערכה שמתן אוחיון צפוי לעזוב. בקרית שמונה הבהירו שמבחינתם זו תהיה מכה קשה לאבד את שני הבלמים, ולאחר שאיזי שרצקי לא היה מוכן לממש את האופציה על אוחיון לפי התנאים שנקבעו, נראה שהשחקן בדרך החוצה מקרית שמונה.

באשר לצדק, לשחקן יש הסכם עם שרצקי לפיו קבוצה שתשלם עבורו 600 אלף יורו תזכה בשירותיו. "אם מתן לא יישאר בקבוצה, שיר לא יעזוב", אמרו בקרית שמונה. "האבידה של מתן תהיה מכה קשה, אבל אם גם מתן וגם שיר לא ימשיכו זו כבר תהיה מכה אנושה".

מלבד צדק ואוחיון, במצבת הבלמים של קרית שמונה נמצאים גם דין מימוני וקאסיו פרננדס, אך בקבוצה מודעים לכך שבייחוד לאור הפציעות הרבות שהיו השנה, הקבוצה חייבת להחזיק שלושה בלמים לפחות ברמה גבוהה בסגל. כמו כן, בקרית שמונה אמרו שישנם סיכויים גבוהים שאם רק אחד מהשניים יעזוב, הקבוצה לא תצרף בלם נוסף לסגל. אם השניים יעזבו, כמובן שיצורף בלם נוסף.

בשלב זה בקרית שמונה לא מעלים אפילו שמות של מועמדים שכן מאמינים שאם אוחיון, שמחוזר על ידי מכבי תל אביב, לא יישאר, צדק לא יעזוב. בסביבת הקבוצה העלו את שמו של עודד גביש ששוחרר מוורוצלאב כאפשרות, אך כאמור בצוות המקצועי ובהנהלה לא מתעסקים כעת ברשימת מועמדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully